AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Jeg stakk en finger i rumpa på typen, jeg rørte ikke penis, kun inn og ut og rundt en klump inni rumpa. Han reagerte spontant med høyr hikst og høy stønning. Kroppen hans kom i krampe og han ble helt stiv, mens han dirret veldig. Holdt på sånn kanskje omtrent 15 minutter uten å røre penis, før han med et langtrukkent hyl og ukontrollert høy stønning kom i den mest amazing orgasmen jeg har opplevd. Men han ville mer og skrek at jeg måtte fortsette, gikk kanskje fem minutter før kroppen hans igjen spente seg og ble helt stiv da orgasme nr to kom og den varte veldig lenge før kroppen hans sakte kom til ro. Etterpå når orgasmene hadde roet seg, ble han rett og slett fly forbannet. Skjønner ingen ting, følte jeg brakte han til himmels?🤷♀️ Anonymkode: f2f60...dd0 4
Fioljenta Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Hadde dere snakket om det på forhånd? Altså, avtalt at det var greit at du stakk fingeren i rumpa på ham? Selv om noe er godt kan det føles som et overtramp. 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg stakk en finger i rumpa på typen, jeg rørte ikke penis, kun inn og ut og rundt en klump inni rumpa. Han reagerte spontant med høyr hikst og høy stønning. Kroppen hans kom i krampe og han ble helt stiv, mens han dirret veldig. Holdt på sånn kanskje omtrent 15 minutter uten å røre penis, før han med et langtrukkent hyl og ukontrollert høy stønning kom i den mest amazing orgasmen jeg har opplevd. Men han ville mer og skrek at jeg måtte fortsette, gikk kanskje fem minutter før kroppen hans igjen spente seg og ble helt stiv da orgasme nr to kom og den varte veldig lenge før kroppen hans sakte kom til ro. Etterpå når orgasmene hadde roet seg, ble han rett og slett fly forbannet. Skjønner ingen ting, følte jeg brakte han til himmels?🤷♀️ Anonymkode: f2f60...dd0 Du kjente en klump,det var en bæsjklank......når du kiler hans bæsj og resulterer i orgasme for han og bare kos for deg,da er dere perverse i min verden. god bedring. Anonymkode: a21b9...4da 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Fioljenta skrev (2 minutter siden): Hadde dere snakket om det på forhånd? Altså, avtalt at det var greit at du stakk fingeren i rumpa på ham? Selv om noe er godt kan det føles som et overtramp. Hei. Nei, hadde ikke avtalt det. Trodde han ville avvist meg da jeg først forsiktig startet med finger og rundt hullet. Han jukket, stønnet ja, mer… Han var langt på vei inn mot orgasmen etter å teaset han veldig lenge Anonymkode: f2f60...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg stakk en finger i rumpa på typen, jeg rørte ikke penis, kun inn og ut og rundt en klump inni rumpa. Han reagerte spontant med høyr hikst og høy stønning. Kroppen hans kom i krampe og han ble helt stiv, mens han dirret veldig. Holdt på sånn kanskje omtrent 15 minutter uten å røre penis, før han med et langtrukkent hyl og ukontrollert høy stønning kom i den mest amazing orgasmen jeg har opplevd. Men han ville mer og skrek at jeg måtte fortsette, gikk kanskje fem minutter før kroppen hans igjen spente seg og ble helt stiv da orgasme nr to kom og den varte veldig lenge før kroppen hans sakte kom til ro. Etterpå når orgasmene hadde roet seg, ble han rett og slett fly forbannet. Skjønner ingen ting, følte jeg brakte han til himmels?🤷♀️ Anonymkode: f2f60...dd0 Hvorfor ble han forbannet? Anonymkode: 003a2...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ble han forbannet? Anonymkode: 003a2...ae5 Hei. Jeg vet faktisk egentlig ikke helt, men han mumlet om overgrep. Senere var han normal igjen og vi har ikke snakket om det siden. Anonymkode: f2f60...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du kjente en klump,det var en bæsjklank......når du kiler hans bæsj og resulterer i orgasme for han og bare kos for deg,da er dere perverse i min verden. god bedring. Anonymkode: a21b9...4da Herregud, les deg opp om menns g-punkt. Faktisk, les deg opp generelt. Anonymkode: d25e1...4fa 6 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Denne hendelsen har det vært skrevet om tidligere i år Anonymkode: d140e...a4a 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, les deg opp om menns g-punkt. Faktisk, les deg opp generelt. Anonymkode: d25e1...4fa Hei. Er uerfaren, men helt sikker på at det ikke var bæsj. Den ble ruglete da jeg masserte den med fingertuppene Anonymkode: f2f60...dd0
Fioljenta Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kjente en klump,det var en bæsjklank......når du kiler hans bæsj og resulterer i orgasme for han og bare kos for deg,da er dere perverse i min verden. god bedring. Anonymkode: a21b9...4da Den kommentaren synes jeg var litt drøy. Folk gjør mye rart. Og det er mye forskjellig som kan være sexy for noen og vekke avsky hos andre. Men, pervers? Det var litt mye. Dersom begge har samtykket og trives, så skader denne type lek ingen. Men, det virker som om at TS burde avklart en ting og to på forhånd for å være sikker på at han ville. 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne hendelsen har det vært skrevet om tidligere i år Anonymkode: d140e...a4a Hei. Nope, da er det ikke fra meg i hvertfall, da må det være fra andre Anonymkode: f2f60...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kjente en klump,det var en bæsjklank......når du kiler hans bæsj og resulterer i orgasme for han og bare kos for deg,da er dere perverse i min verden. god bedring. Anonymkode: a21b9...4da Hvem er den perverse her, tro...? Anonymkode: 921c5...044 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Den kommentaren synes jeg var litt drøy. Folk gjør mye rart. Og det er mye forskjellig som kan være sexy for noen og vekke avsky hos andre. Men, pervers? Det var litt mye. Dersom begge har samtykket og trives, så skader denne type lek ingen. Men, det virker som om at TS burde avklart en ting og to på forhånd for å være sikker på at han ville. Hei. Du har rett, burde spurt han på forhånd, men det skjedde impulsivt etter å teaset han sånn rundt 2 timer. Ville avslutte med noe som jeg hadde hørt var ekstremt godt Anonymkode: f2f60...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Du skjønner ikke at han skammer seg? Anonymkode: 355ee...a9f 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skjønner ikke at han skammer seg? Anonymkode: 355ee...a9f Hei. Hvorfor, da det var så deilig og hvorfor avviste han meg ikke? Anonymkode: f2f60...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 Du må jo bare snakke med ham om det da? Vi vet ikke hvorfor han reagerte slik. Høres jo rart ut at han var helt med underveis men siden opplevde det annerledes, men enkelte menn kan ha litt hangups når det kommer til slikt. Snakk med ham du. Anonymkode: 863c9...d60
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #17 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Hvorfor, da det var så deilig og hvorfor avviste han meg ikke? Anonymkode: f2f60...dd0 Man kan reagere med skam etterpå nettopp fordi han likte det. Mange årsaker til det. Ville tatt en prat om det, men da er du nødt til å være ydmyk og lytte. At du er stolt av dine egne bragder at han fikk en bra orgasme betyr lite. Han må selv føle seg konf etterpå. Kanskje han har blitt utsatt for overgrep for alt du vet. Anonymkode: 355ee...a9f 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #18 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Hvorfor, da det var så deilig og hvorfor avviste han meg ikke? Anonymkode: f2f60...dd0 Det må du jo spørre ham om, ikke oss på kg. Jeg forslår at du tar initiativet til en prat, si at du ble litt paff over at han ble sint. Anonymkode: 003a2...ae5
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #19 Skrevet 24. september 2023 Ville tatt en prat og sagt akkurat der du fortalte her, at du bare ville gi han noe du hadde hørt var veldig deilig, og at du beklager at dere ikke hadde snakket om det på forhånd. Utfra responsen på det, kan du jo velge og f.eks. si at du synes det var deilig å se hvilken nytelse det ga ham, og at du gjerne er med på å utforske dette litt mer sammen i et saktere tempo på et tidspunkt når han har lyst til det 😊
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #20 Skrevet 24. september 2023 kjekkfyr skrev (6 minutter siden): Ville tatt en prat og sagt akkurat der du fortalte her, at du bare ville gi han noe du hadde hørt var veldig deilig, og at du beklager at dere ikke hadde snakket om det på forhånd. Utfra responsen på det, kan du jo velge og f.eks. si at du synes det var deilig å se hvilken nytelse det ga ham, og at du gjerne er med på å utforske dette litt mer sammen i et saktere tempo på et tidspunkt når han har lyst til det 😊 Hei. Tusen takk for de beste gode råd😊 Jeg skal følge dine råd, se hva som skjer🌹 Anonymkode: f2f60...dd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå