AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Vi har ei tispe på 6mnd som har sovet/vært stille og ren og tørr på natta fra dag 2. Nå har hun den siste uka brått begynt å måtte bæsje på natta, sånn i 03-tida. Hver bidige natt. Hun sier (desperat) i fra, og vi får henne ut, og så legger vi oss igjen, men det går jo utover nattesøvnen. Det er ingen endring i kost eller tur, så jeg kommer ikke på hva vi kan gjøre. Er det noen som har noen tips? Anonymkode: 6483b...c7b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Det er sånn det er å ha hund. Jeg har en voksen på 5 år og det kan plutselig bli sånn en periode. Løs i magen og må bare på do. Du har jo ikke noe valg, hunden må jo få komme ut på do. Du kan jo prøve å gå en 20 min tur før du legger deg Kanskje en sjekk hos veterinær for å passe på at alt er ok. Blodprøve etc. Anonymkode: 556d8...4c7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Det kan være at valpen har fått i seg noe på tur som har tullet til tarmsystemet litt. Jeg ville gitt canikur paste (ikke tyggetablett) i noen dager, og også flyttet siste måltidet til senere på kvelden. Om problemet vedvarer, snakk med veterinær Anonymkode: 29886...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå