Gå til innhold

Antrekk 8 mnd foto , liker dette så godt men er det too much??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn strikka shorts. 

• Liker 1
Skrevet

Om det er too much? Nei.

Anonymkode: 014f7...90f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Var på 90 tallet, da var det enorme kjoler som var tingen. Ikke bilder som henger oppe i dag for å si det sånn.

Anonymkode: 03560...241

Skrevet

Det var søtt, men kanskje litt mye. Tenk på at besteforeldre kanskje skal ha et bilde hengende på stueveggen i 10 år. Jeg hadde valgt noe litt mer klassisk. Evt sjekk om det er mulig å skifte i løpet av fotograferingen. 

Anonymkode: bc281...c3b

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke valgt noe med print til foto som gjerne skal henge på veggen i mange mange år. Hadde heller valgt pentøy av noe slag, ikke prinsesse sukkersøtt, men om du liker det så er det jo bare å kjøre på 😛

Anonymkode: 3954f...597

• Liker 11
Skrevet

Personlig syntes jeg det blir to much, men det er nå meg :)

• Liker 2
Skrevet

Hadde også valgt noe mer klassisk uten print. Og hårbånd på et lite barn er ikke min smak da,

Anonymkode: bd4ca...8bd

• Liker 10
Skrevet

Ser ut som klær til en dukke. 

Anonymkode: e1cf5...6be

• Liker 3
Skrevet

Ville valgt noe som er mer klassisk. Ser veldig billig og jalla ut.

Anonymkode: 97f01...8a7

• Liker 11
Skrevet

Synes ikke settet var fint, særlig ikke mtp. at det er en fotografering. Ville gått for noe mer klassisk og pent til en slik anledning. 

Anonymkode: 7ac84...043

• Liker 6
Skrevet

Sjekk Lillelam sine kjoler.

Anonymkode: bd4ca...8bd

Skrevet

Jeg blir så overrasket hver gang jeg kommer over folk som putter sånt på ungene sine. Beklager, men det fantes ikke pent.

Til fotografi bør du ha nøytrale plagg uten mønster.

Anonymkode: bd817...e0a

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville valgt noe som er mer klassisk. Ser veldig billig og jalla ut.

Anonymkode: 97f01...8a7

Enig.

Anonymkode: 7915b...e15

• Liker 3
Skrevet

Det var søtt men ja, too much. Klær med trykk ser ikke så pent ut på bilder. Velg nøytrale klær så kommer ungen i fokus. Hadde med flere antrekk som var mye mer subtile enn dette og fotografen synes selv de var too much. 

• Liker 3
Skrevet

Elsker heltunik-butikken. Hadde ikke valgt akkurat dette plagget selv, men det er mye annet der som er, i mine øyne, mye finere.

Anonymkode: d2d93...cc8

Skrevet

Alle mine hadde hvit body og dongriselebukse og en siklesmekke i rustrød eller gråblå.  Synes pasteller og beige farger gir et tamt uttrykk.  Det kjedelige og trauste fungerer bra for da ser du ungen og ikke en haug med grumserosa tyll. De turbanene er noe av det verste.

Anonymkode: 094a8...443

Skrevet

Min hadde en kort kjole, veldig enkelt snitt, som jeg brukte selv som barn. Den var veldig grønn med enkle små blomster på, så egentlig helt ufyselig ut men ble veldig fint i sort hvitt bilder.

Anonymkode: c1edc...c69

Skrevet

Hater virkelig heltunik.no 

syns de har harry, glorete, billige, jalla klær.

sorry å si det men æsj

Anonymkode: e484e...104

• Liker 2
Skrevet

Ville valgt noe mer tidløst enn det der, strikka klær er jo fint på høstbilder hvis du skal ta utendørs 😊 

Anonymkode: 20dc3...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...