Maeve Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Hei dere dataeksperter i KG! Jeg er helt helt grønn når det gjelder data og outlook. Litt peiling har jeg vel. Saken er at jeg bruker Outlook for å skrive og sende mailer. Jeg har brukt de fine bakgrunnene som er i den, men nå begynner de å bli kjedelige. Hvor på nettet finner jeg slike fine bakgrunner som man kan overføre til min maskin? Og hvordan gjør jeg det? Har forsøkt en gang, men da lagret jeg det på diskett, men det gikk ikke å overføre som bakgrunn i meldingslista. Hva i allverden gjør jeg feil?? Jeg vil så gjerne ha slike kule bakgrunner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 www.hotbar.com MEN det tar utrolig mye av ressursene på maskinen din... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 Du kan laste ned mange nye bakgrunner fra Windows Update, eller lete på www.tucows.com. bruk alltid ordet "stationary" når du søker etter bakgrunner. Lykke til! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 Det er riktig det som CEL sier, dessuten kan det også skape trøbbel for mottaker. Hvorfor bruker du det hver eneste gang du skal sende mail? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 5. november 2002 Hei Dere! Takk for tips og råd. Jeg var ikke klar over at det skaper trøbbel for mottakeren og at det tar plass på maskinen min. Jeg synes bare at det er litt moro og sende en fin personlig mail. Men det er jo ikke hver gang jeg gjør det. Hender at jeg også setter inn bilder bare for litt personlig preg. Skal i hverfall se på nettsidene dere tipset om. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. november 2002 #6 Del Skrevet 5. november 2002 Bare hyggelig Maeve, jeg bruker sjelden bakgrunner på mail fordi jeg sender ut å mye, både i jobb- og privat sammenheng. Men en sjelden gang bruker jeg kanskje ett bilde fra samlingen min :-) men det tar mye plass så jeg unngår det så ofte jeg kan. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå