sigrid106 Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Hva er rett? Ha genseren/skjorta/blusen/toppen oppe i/uten på buksa/skjørtet? Hva gjør du? Når gjør du hva?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Skal ikke si hva som er rett, men utenpå er finest, så lenge toppen følger kroppen, og stopper på riktig plass. For meg er riktig plass, midt på hoftene, ikke nede på lårene. Anonymkode: 582af...a9f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Begge deler kan være fint. Det fineste er om du kler deg slik at du føler deg komfortabel og vel med deg selv. Anonymkode: 096b2...16e 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Det kommer jo helt an på overdel/underdel. Hettegenser, singlet og ullgenser har jeg aldri inni jeans. Tskjorte har jeg ofte delvis inni bukse. Jeg kan ha singlet inni maxiskjørt og linbukser. Skjorte til dressbukse/skjørt har jeg alltid inni, men samme skjorta er ofte utenpå jeans. Anonymkode: 1ae73...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Det kommer an på plaggene og hvordan de sitter på deg og kroppen din. Jeg ser ikke bra ut hvis jeg går med olabukse og skjorte stappet nedi buksa. Jeg ser derimot bra ut hvis jeg har en enkel singlet nedi buksa og skjorta er åpen og brukes som en cardigan. Anonymkode: 28636...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Uten hvis det er mannfolk med muskler. Vanskelig å ha den på buksa. Anonymkode: f663f...7e9
Bacteria Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Kommer an på masse, som folk sier over. Men en grei regel er å ikke dele kroppen i to like deler (billedlig talt!) Det KAN se litt kjedelig ut om fex jeans og skjorte er «like lange» om du forstår. Derfor mange stapper toppen ned i buksa foran. Gir illusjon av lange ben. Her har også skotøy noe å si. Jeg liker å ha sko i nesten samme farge som buksa, da går det med en kortere topp (eller toppen nedi om magen tillater det den dagen 🤪) Motsatt kan jeg bruke en litt lengre genser (eller singlet med åpen skjorte over) om jeg har en bukse som slutter litt over anklene. Da blir det mest lengde på overkroppen. Det har med proporsjoner å gjøre. Må tenke litt som en kunstner. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 Stort sett alltid oppi her! Enten det, eller skjorter/gensere som har en cut som gjør at de naturlig stopper rett under bukselinningen. Går ofte i bukser med videre ben, og da er der ikke så pent med skjorter/gensere som går over rumpa eller midt på hofta og gir en mer formløs silhuett (selv om det så klart også kan være kult noen gange det også!) Har noen skjorter eller oversized strikkegensere som kan gå med over, men da må der passe sammen med buksa. Dette er typisk silhuett jeg går for, i ulike varianter og farger. Gjerne også med en basic teskjorte, ettersittende lange ermer eller skjorte. Da bør det altså være nedi etter min mening. Anonymkode: 42ce2...347 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå