Gå til innhold

Blir du stolt hvis du legger en stor kabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så fascinert over at jeg kan produsere noe sånt. Ikke så ofte de er så store som den jeg la i går. 

Anonymkode: bd302...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stolt nei, føler jeg meg fornøyd, ja

Anonymkode: d73eb...359

Skrevet

Nei, bare lettet.

Anonymkode: 678b0...a1c

• Hjerte 2
Skrevet

Dette er den 5 tråden du har om emnet akkurat nå her på KG. Kanskje du skal bry hjernen din om mer intelligente ting. Blant annet gå inn på Aktuelt, og diskuter politikk, istedet for igjen og igjen lage tråder om bæsj, promp og rumpe. 

Anonymkode: 17cc3...ac1

• Liker 1
Skrevet

Ja ringer mamma også hun blir stolt

Anonymkode: bef37...d09

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er den 5 tråden du har om emnet akkurat nå her på KG. Kanskje du skal bry hjernen din om mer intelligente ting. Blant annet gå inn på Aktuelt, og diskuter politikk, istedet for igjen og igjen lage tråder om bæsj, promp og rumpe. 

Hæ? Jeg har ikke laget en tråd om dette før. Men du derimot, høres ut som du trenger hjelp mot sykelig paranoia. Kanskje du bør snakke med fastlegen, eller ringe Mental Helse? Er du så paranoid ellers og? Høres ikke normalt ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ? Jeg har ikke laget en tråd om dette før. Men du derimot, høres ut som du trenger hjelp mot sykelig paranoia. Kanskje du bør snakke med fastlegen, eller ringe Mental Helse? Er du så paranoid ellers og? Høres ikke normalt ut. 

Det som ikke er normalt er å lage 50 tråder om emnet i løpet av noen måneder. Kom deg inn på seksualitetsforumet og snakk om din fetishme der. 

Skrevet

Ja, føler meg som en skikkelig handyman når jeg endelig klarer å legge en stor kabel. 

Anonymkode: 96e50...66d

Skrevet

Ja, for jeg legger som oftest kuruker.

Anonymkode: 6ddd9...2d3

Skrevet

Jeg leste KABAL først og tenkte, "ja, når jeg legger de vanskeligste og går de til, ja da blir jeg jo litt stolt!" 😅

Men når vi skal snakke om nummer to. Vel, jeg går på do i naturen om dagen, og det viktigste for meg da er at alt kommer i posen. Er kanskje ikke stolt, men er veldig fornøyd om turen ut i "ørkenen" går greit. :)

Anonymkode: 7c5f7...3e2

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg bli stolt av at kroppen min klarer det mest naturlige som er. 

Anonymkode: 51975...b1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er flere som snakker om bæsj og promp her inne, og du dukker opp i hver tråd om det og påstår at vi er samme person hver gang 😆😅😂

Anonymkode: 93af3...b56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er flere som snakker om bæsj og promp her inne, og du dukker opp i hver tråd om det og påstår at vi er samme person hver gang 😆😅😂

Men for å svare på spørsmålet i tråden: Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...