AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Hei. Jeg står midt oppi samlivsbrudd med 3 unger på 3år 6år å 8år. Hun har mistet gradevis følelser for meg å valgte nå å bryte ut av forholde etter 12år ilag. Dette er fryktelig vond for meg da jeg elsker denne jenta høyt. Men jeg forstår på ett vis hvorfor hun ikke vil mere. Jeg har vært en dårlig far og partner oppgjennom årene, som nesten aldri har bidratt med ungene eller vedlikeholdt forholdet vårt. Jeg sliter skikkelig med sosial angst som har satt mye demper med det sosiale med unga å henne, å dette har nokk slitt henne over tid da hun er veldig sosial av seg. Under prosessen av bruddet så har lyset gått opp for meg, hvor lite til stede jeg har vært. Og har bestemt meg for å få orden på livet mitt med sosial angst å være der for ungene (jeg har søkt hjelp hos psykolog). Jeg prøvde hard si dette til henne før hun flyttet, men hun ville på en måte ikke gi meg en sjanse til. Hun følte sterkt på en avstand! Nå har vi bodd fra hverandre i ca 15dager, å største sjokket fra min side har lagt seg nå. I går dristet jeg meg å sende henne en melding om vi kunne møtes for og ha sex nå å da som det passer oss, å at jeg skjønte at det ikke blir oss to igjen. Hun svarte fint at hun ikke har hadd noen behov/lyst til sex ennå, men at dette sikkert kom med litt tid. Så hun skulle si fra hvis det skjedde. 7timer senere, får jeg ny melding på at hun ønsker sex. Ble litt satt ut, at det kom så fort. Så her sitter jeg å er forvirret. Er dette følelseløst sex fra hennes side? Eller kan dette på sikt føre følelser tilbake? Hun er ei vakker jente som på ingen måte har problemer med å finne seg noen andre for sex eller forhold. Men tror nokk hun kanskje har problemer med å tørre å slippe seg i armene på en annen kar, slik jeg tror jeg kjenner henne. Hva skal jeg gjøre? Gi henne sex, å være fornøyd med at jeg får det? Eller la være? Jeg elsker henne høyt, så bare det og få sex av henne er høyt verdsatt for meg. Ja vi har gått til familieverkontor, men der har det blitt behandlet som brudd, da hun ikke har følelser for å kunne prøve mere. Vi snakker bra ilag, ingen krangling. Hilsen fortvilet mann 33år. Ps hun er 28år å hun som flyttet da jeg bor å driver en gård. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Mitt råd til deg er å ikke ha sex med henne hvis du håper på noe mer. Da er det nok bedre for din del med et rent brudd slik at du kan komme deg videre i livet fremfor å gå å håpe på noe som kanskje aldri kommer til å skje. Det er også dårlig gjort av henne å ha sex med deg hvis hun ikke ønsker noe mer og vet at du har et håp og ønske om å få henne tilbake. Det er å leke med følelsene dine (noe du selv legger opp til dog). Du kan tenke at du godtar et rent seksuelt forhold hvis det er det eneste hun kan tilby, men så lenge du har følelser for henne vil det nok spise deg opp på sikt. Anonymkode: 1dd3b...470 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Det kan godt hende det bare blir sex og du blir såret. Er nok størst sjanse for det. Men med gitte scenario så kan det vel kkke helt utelukkes at dette kan være en vei tilbake heller. Veldig sannsynlig er det kanskje ikke, men det kan jo skje. Om det er verdt risikoen kam vel nesten bare du selv vurdere. Anonymkode: acd7d...122
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Mest sannsynlig så bruker hun deg til sex, fordi du inviterte til det, men ikke noe mer. Hun vet av laaaang erfaring at du er ubrukelig på andre områder og det bekrefter du selv også. Dårlig far og dårlig partner. Hun vil aldri brenne seg på nytt igjen Anonymkode: 40465...f1e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan godt hende det bare blir sex og du blir såret. Er nok størst sjanse for det. Men med gitte scenario så kan det vel kkke helt utelukkes at dette kan være en vei tilbake heller. Veldig sannsynlig er det kanskje ikke, men det kan jo skje. Om det er verdt risikoen kam vel nesten bare du selv vurdere. Anonymkode: acd7d...122 Det skjønner jeg. Men er redd at i beste fall kan dette føre oss sammen igjen. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Det var du som inviterte til å møtes for sex nå og da, og når hun så responderer på det, skal du da ikke plutselig legge mer i det fra hennes side. Da hadde hun sikkert takket nei. Anonymkode: 80b6b...faa 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Og folk lurer på hvorfor mange er imot masse kontakt mellom ekser! Anonymkode: 2bca8...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var du som inviterte til å møtes for sex nå og da, og når hun så responderer på det, skal du da ikke plutselig legge mer i det fra hennes side. Da hadde hun sikkert takket nei. Anonymkode: 80b6b...faa Sant så sant.. Vi får se hva som skjer. Er ikke bare hoppe i det når vi skal treffes.. Vi har 3unger å ting må planlegges hvis vi skal møtes for sex. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan godt hende det bare blir sex og du blir såret. Er nok størst sjanse for det. Men med gitte scenario så kan det vel kkke helt utelukkes at dette kan være en vei tilbake heller. Veldig sannsynlig er det kanskje ikke, men det kan jo skje. Om det er verdt risikoen kam vel nesten bare du selv vurdere. Anonymkode: acd7d...122 Føler jo på ett vis at det kan være verdt risikoen. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 Ikke bruk sex for å få henne tilbake. Hvis hun får tilfredsstilt dette behovet, så kanskje hun ikke merker at hun savner deg. Anonymkode: d958e...5bc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bruk sex for å få henne tilbake. Hvis hun får tilfredsstilt dette behovet, så kanskje hun ikke merker at hun savner deg. Anonymkode: d958e...5bc Helt sikker? Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Helt sikker? Anonymkode: 725c3...d4e Jeg skrev kanskje, så da er jeg selvsagt ikke sikker. Jeg er ikke synsk. Anonymkode: d958e...5bc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev kanskje, så da er jeg selvsagt ikke sikker. Jeg er ikke synsk. Anonymkode: d958e...5bc Forstår.. Tror jeg får se hvordan ting utvikler seg.. vi har bare bodd fra hverandre i ca 15 dager ennå. Det er også første gongen i livet hennes at hun bor alene.. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Hun har fortsatt følelser for deg. Ingen kvinner ligger med ex mannen sin 15 dager etter hun har flyttet om hun er ferdig med exen. Glem det! Jeg gjorde det samme og er nå tilbake hos exen, men han har jobbet hardt for å vise meg at han har forandret seg Anonymkode: 3ab6e...9cf
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hun har fortsatt følelser for deg. Ingen kvinner ligger med ex mannen sin 15 dager etter hun har flyttet om hun er ferdig med exen. Glem det! Jeg gjorde det samme og er nå tilbake hos exen, men han har jobbet hardt for å vise meg at han har forandret seg Anonymkode: 3ab6e...9cf Akkurat slik jeg tenker! Har ikke kunnet forestille meg å ha sex med ei jeg hadde mistet følelser for å hadde gjort det slutt med! Men vi er sikkert forskjellig på dette.. i mitt tilfelle så sier hun at hun allerede ser at jeg har begynt å forandre meg til det bedre(å det er før jeg har fått hjølp for mine problemer). Men du som er jente. Hva synnes du jeg burde gjøre i denne situasjonen? 2siste årene har vært helt hinsidies travel for oss begge med fjøsbygging å 100%lærlinge tid for henne med 3unger.. Anonymkode: 725c3...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun har fortsatt følelser for deg. Ingen kvinner ligger med ex mannen sin 15 dager etter hun har flyttet om hun er ferdig med exen. Glem det! Jeg gjorde det samme og er nå tilbake hos exen, men han har jobbet hardt for å vise meg at han har forandret seg Anonymkode: 3ab6e...9cf Ingen kan vite. Men tror det er noen gode poenger i denne posten. Bar ta høyde for risikoen for å bli såret. Anonymkode: acd7d...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå