Gtfomyacc123 Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 så som tittelen sier, etter et brudd i 2021 etter min første kjæreste slo opp med meg etter 7 mnder sammen, har jeg aldri følt meg som den samme gamle jeg. Har havna i så tankekjør at jeg søker opp på engelske forum om «does she think about me even if she has a new boyfriend» og lignende. jeg har tenkt konstant på henne helt siden august 2021 dagen jeg fikk vite hun fikk seg ny kjæreste, og de har vært sammen helt siden da ( ja, jeg har stalket henne, men har sluttet med det nå pga min egen helse. etter all denne tenkingen med tankekjør, føler jeg at jeg har blitt enda mere syk enn det jeg var. det har utviklet seg til at jeg har vondt i brystet, kvalme i halsen til det punktet jeg nesten må spy, sommerfugler i magen, indre uro og kald svetter, selv når jeg er alene og prøver slappe av. Ting jeg elsket og gjøre før og når jeg var sammen med henne interiserer meg nå ikke i det hele tatt. Jeg klarer ikke fokusere på en film en gang. Jeg vil bare denne smerten skal forsvinne så jeg kan fungere mere normalt igjen. Jeg prøver og spise sunt, trene og snakke med venner, men føler ingenting funker. Har tatt prøver hos doktoren, eneste som er at jeg hat høyt stress nivå, og er det jeg går med fra morningen jeg våkner til kvelden jeg legger meg. Har fått anafranil og mianseryn mylan (tolvon) av legen, men føler ikke det hjelper. Jeg er 28 år. Det rareste er at jeg egentlig ikke syns hun var så attraktiv, men hun hadde en personlighet av gull. Her kommer den rare delen. Hun var på lillebroren min i ett år før hun møtte meg, de snakka sammen hver dag og møttes i ny og ne (de var ikke offisielle) men og ha dette i bakhodet gjorde at jeg visste da jeg var sammen med henne at dette ikke ville fungere. Det endte med at jeg var utro mot henne over snap og tinder flere ganger, fikk sjanse på sjanse men til slutt slo hun opp, og ja hun elsket meg. Jeg angrer hver dag på at jeg var utro og mistet henne for alltid. Vi ble enige om og være venner etter bruddet men etter jeg fant ut at hun matcha med lillebroren min igjen endte det med jeg klikka og kalte henne stygge ting som gjorde at hun aldri svarte meg og ghosta meg for alltid, har ikke hørt fra henne siden juni da hun svarte på meldinger fra meg at jeg skulle la være og kontakte henne. Jeg får ikke denne jenta ut av hodet, jeg følge meg så trygg og respektert. Hadde ingen av disse symptomene som jeg har nå… Det som er så rart er at jeg når jeg ser bilder av henne nå syns jeg hun ikke er pen en gang. men jeg angster hver gang jeg er ute for å møte henne, også når jeg ser noen som jeg tror er henne men som bare ligner henne, stikker det inni meg og jeg får en veldig ubehagelig følelse inni meg. Hun jobber i samme by som meg så jeg er livredd for å se henne.. har ikke sett henne i virkeligheten siden april 2021.. jeg er så stuck i tankene. Føler alt er meningsløst etter henne og er ikke motivert til noe.. og føler jeg blir gal. Får panikk anfall, som setter seg i magen og brystet for er da jeg innser det er en ny dag jeg må kjempe meg igjennom med denne smerten inni meg og tankene før jeg kan legge meg igjen. Ser frem til og bli sliten å sove hver natt for er når jeg sover jeg slipper og ha det vondt. Før jeg møtte henne elsket jeg og være alene og kunne slappe av, nå kan jeg ikke det for har det bare vondt inni meg
Gtfomyacc123 Skrevet 24. september 2023 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2023 Har jeg pådratt meg angst og depresjon etter dette bruddet ? for var etter jeg fant ut i august 2021 at hun hadde fått type disse smertene startet, og innså at dette er virkelig ekte at hun er gått videre og jeg aldri vil høre fra henne eller se henne igjen. Når denne tanken slår meg, blir jeg så deprimert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå