Gå til innhold

Han sa han hadde mange fantasier han ville prøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min sa han hadde mange fantasier han ville teste ut denne helgen, jeg hadde gledet meg mye til det, men alt ble flatt, jeg måtte gjøre det meste av jobben, hver gang jeg prøvde på sex snudde han seg bort, jeg har spurt han hvorfor vi ikke gjorde som planlagt, å får til svar, der kommer din usikker het inn, har ikke følt meg usikker så vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, han er ikke sint, bare avvisende

Anonymkode: 3a79e...503

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han brukte den mest kjente "player-metoden" .. bare å ha sex med deg. Synd du ikke klarte å avsløre han, før du kledde av deg🧡

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Han er drittsekk og lurer deg bare 

Anonymkode: c7207...d48

Skrevet

Keg skjønte ingenting av dette innlegget du må være mer presis. Har dere hatt sex eller ikke? Du prøvde å ha sex med han men han ville ikke? Hva slags arbeid måtte du gjøre?

Anonymkode: 72c96...782

• Liker 4
Skrevet

Mulig han bare projiserte. At han har noen fantasier han drømmer om å forsøke, men så ble HAN  usikker på hvordan han skulle spille dem ut? Hva om det ble en skuffelse? Det er ikke alle fantasier som er like bra i levende live. Kanskje han ble skuffet over seg selv fordi han ikke tok sjansen på å spille dem ut? 

• Liker 2
Skrevet

HAN ble usikker, du fikk skylden for det🙄 han er en idiot!

Anonymkode: 20816...da4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at hvis man har mange fantasier man vil leve ut, så lever man ikke alle ut samme helg. Du hadde nok for høye forventninger. Man pleier også snakke om fantasier på forhånd, ikke begynne rett på. Kanskje han var usikker, kanskje det er fantasier som er litt spesiell. Kanskje han håpte at du skulle spørre han mer ut og virke interessert i å prate om det.

Anonymkode: 37724...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...