AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Jeg og kjæresten har fantastisk sex, han hisser meg opp så jeg nesten blir gal og sex hos oss kan vare fra 9-12 timer, vi bruker lang tid å hisse hverandre opp og snakke om sex, for at vi begge skal ha en fantastisk opplevelse, men jeg klarer ikke å få orgasme. Kjæresten min vet dette, han ber meg slappe av å nyte sex og mener jeg en dag vil oppnå orgasme, vi prøver nye ting. Bruker hjelpemiddler, i form av vibratorer, glidemiddel, sex leker men oppnår ikke orgasme, jeg ønsker å få det, både for kjæresten sin del og min del, hva kan jeg gjøre Anonymkode: e5652...a10
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Jeg kan innimellom oppleve at jeg ikke alltid kan få orgasme hvis vi holder på veldig lenge. Jeg er glad i å ha sex lenge, men av og til så kommer jeg til et punkt hvor enten må jeg få orgasme, ellers så er på en måte toget godt for min del. Skal jeg da få orgasme senere da, så må vi bare stoppe helt opp en god stund, og så begynne på nytt. 9-12 timer høres voldsomt ut, kan det være at det blir for lenge for deg? Kan det være at du tenker for mye på det å få orgasme? Om du aldri har hatt orgasme så kanskje dere kan snakke med en sexolog også. Har du god kontroll på bekkenbunnmuskulaturen din? Hvis ikke så kan du trene opp den muskulaturen, for det å ha sterk bekkenbunnmuskulatur gjør at man lettere kan få orgasmer, og også sterkere orgasmer. Anonymkode: 5608f...ea9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan innimellom oppleve at jeg ikke alltid kan få orgasme hvis vi holder på veldig lenge. Jeg er glad i å ha sex lenge, men av og til så kommer jeg til et punkt hvor enten må jeg få orgasme, ellers så er på en måte toget godt for min del. Skal jeg da få orgasme senere da, så må vi bare stoppe helt opp en god stund, og så begynne på nytt. 9-12 timer høres voldsomt ut, kan det være at det blir for lenge for deg? Kan det være at du tenker for mye på det å få orgasme? Om du aldri har hatt orgasme så kanskje dere kan snakke med en sexolog også. Har du god kontroll på bekkenbunnmuskulaturen din? Hvis ikke så kan du trene opp den muskulaturen, for det å ha sterk bekkenbunnmuskulatur gjør at man lettere kan få orgasmer, og også sterkere orgasmer. Anonymkode: 5608f...ea9 vi har lange gode pauser, hvor vi slapper av, snakker og koser oss. ingen av oss er slitne etter sex, har hatt orgasmer, både alene og sammen med kjæresten, men får di ikke nå, har trent bekken muskulaturen daglig, bruker kuler for ekstra tyngde og har god bekkenmuskulatur kontroll, det er ofte jeg som ønsker mer sex, for den er fantastisk selv om jeg ikke oppnår orgasme, jeg føler ikke at jeg stresser for å oppnå en og bruker mye tid på kjæresten å at han skal ha orgasmer, men både han å jeg ønsker at jeg skal få en, vi erenige at vi ikke skal stresse med det, vi prøver nye ting, bruker lang tid, men jeg kommer nesten, så stoper det Anonymkode: e5652...a10
megda Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 (endret) har du brukt en womanzier? Jeg har hørt at trikset for de som sliter er å bruke et leketøy på seg selv der man tar tiden til gode. Det er litt som at kroppen må lære seg å gjøre noe den ikke har gjort før og det kan være litt vanskelig fordi man ikke vet det man ikke vet. Når du først har gjort det noen ganger blir det enklere å legge til som en del av sexlivet. Eventuelt så gjetter jeg på at det faktisk er noen kvinner som har laget videoer der de går gjennom prosessen stegvis for å hjelpe andre kvinner. Det er jo ikke et nytt fenomen. Endret 24. september 2023 av megda 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 vi har mange leketøy, og bruker womanizer samt andre hjelpemidler, kommer nesten, men det stopper Anonymkode: e5652...a10
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 megda skrev (1 time siden): har du brukt en womanzier? Jeg har hørt at trikset for de som sliter er å bruke et leketøy på seg selv der man tar tiden til gode. Det er litt som at kroppen må lære seg å gjøre noe den ikke har gjort før og det kan være litt vanskelig fordi man ikke vet det man ikke vet. Når du først har gjort det noen ganger blir det enklere å legge til som en del av sexlivet. Eventuelt så gjetter jeg på at det faktisk er noen kvinner som har laget videoer der de går gjennom prosessen stegvis for å hjelpe andre kvinner. Det er jo ikke et nytt fenomen. Dama kjøpte womanizer og etter det har hun slitt med å få orgasme under sex... Det skal sies at hun har blitt en "ivrig bruker", men den gjør faktisk ting mindre sensitivt... blir litt som det mye omtalte "death grip" for menn (som i større grad er en myte). Ingen mennesker kan konkurrere med en womanizer når det gjelder "hard" stimulering av klitoris... Det går seg til om hun tar en lengre pause dog, men det er en lett venn å bruke om man vil ha kjapp stimulering. Hvis man klarer å få orgasme på egen hånd (uten womanizer og slikt) sitter det ofte i hodet. TS skriver ikke noe om hun får på egen hånd nå, bare at hun fikk før... Anonymkode: 7c95d...c78 1
Majer Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 9 til 12 timer? Jeg kaller det trolling.
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten har fantastisk sex, han hisser meg opp så jeg nesten blir gal og sex hos oss kan vare fra 9-12 timer, vi bruker lang tid å hisse hverandre opp og snakke om sex, for at vi begge skal ha en fantastisk opplevelse, men jeg klarer ikke å få orgasme. Kjæresten min vet dette, han ber meg slappe av å nyte sex og mener jeg en dag vil oppnå orgasme, vi prøver nye ting. Bruker hjelpemiddler, i form av vibratorer, glidemiddel, sex leker men oppnår ikke orgasme, jeg ønsker å få det, både for kjæresten sin del og min del, hva kan jeg gjøre Anonymkode: e5652...a10 Dere har vel ikke sex 9-12 timer uten at du får orgasme? Hadde det vært 9-12 timer forspill og så sex, så har du nok fått serie-orgasmer🤭 Kansje problemet ligger at du jager din egen orgasme? Husk at stress, jaging, støy av tanker er orgasmens værste fiende, fordi orgasmen er hjernestyrt✔️ Du må tenke nytt, for hjernen sitter ikke i klitthodet😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå