Gå til innhold

Miami for to voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer vurderer Miami beach neste sommer. Vi har begge vært der før, men som barn så ikke de beste referansene 😂 Vi ønsker oss en ganske avslappet ferie med strand og soling, og er usikker på om Miami kanskje blir for «party». Har sett litt på TikTok/Instagram og det virker som mye fest og moro. Vi er begge 36 og ønsker oss en litt rolig ferie, med mulighet for shopping og litt uteliv (drinker typ).  Vi har også sett på Maldivene og Seychellene, men syns det blir for langt. Har noen innspill å komme med så setter vi pris på det ☺️

Anonymkode: 44a3d...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på, Miami er en drøm for oss men vi liker også rolige ferier.

Skrevet

Har bodd flere ganger på North Miami beach, der er det roligere men like fine strender. Tar buss på kvelden til South, eller inn til Miami. Artig med lokalbussen rundt om. Det er også fint å leie sykler og sykle seg rundt. 

Skrevet

Om du velger et av de dyrere hotellene (edition eller four season) vil nok ferien bli litt roligere :)  veldig fint i Miami, men glovarmt i juni/juli/august

Anonymkode: a9ab9...502

Skrevet

Miami er koselig! Og ikke noe problem å dra dit og ha en rolig ferie :) Jeg har vært der flere ganger uten å feste noe særlig, bare vært på bar. 

Dere trenger ikke bo midt på Ocean Drive liksom, er vel der de fleste utestedene er. North Miami beach er roligere. Jeg reiser faktisk dit i morgen og skal bo på Eden Roc. 

Anonymkode: 92508...ff1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...