Gjest Trusa Skrevet 23. januar 2006 #1 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Jeg vurderer sterkt å lage en profil på et nettsted nå....! Lurte på om noen av dere har forsøkt dette, og med hvilket resultat? Blir veldig om noen kan dele litt av sine erfaringer her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. januar 2006 #2 Del Skrevet 23. januar 2006 Mange forskjellige erfaringer tør jeg påstå! Hva er du ute etter? Venner? En kjæreste? Partner for livet? Kjenner flere som har truffet folk på nett, noen av dem har ikke lykkes akkurat, viser seg ofte at den de har truffet ikke er slik det virket i starten. Lett å bløffe på seg noe annet enn det man i realiteten er.......... Ei venninne av meg har truffet i snitt 4 ulike menn i året de siste årene, har ikke funka med noen av dem, sier kanskje like mye om hun som dem........... En kamerat av meg fant derimot sin nåværende kone via et nettsted, det har fungert som bare pokker så det er vel med nettsteder som med andre steder, ingen garantier men prøver man hardt nok og har litt flaks i tillegg så kan det gå. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 23. januar 2006 #3 Del Skrevet 23. januar 2006 En kamerat har en fetisj for eldre kvinner. Han har stor suksess på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2006 #4 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde en profil på nett ei god stund, og traff også en del av dem jeg kom i kontakt med. Noen ble det bare det ene møtet med - andre ble en "fling", og så er det to som har blitt blant mine aller nærmeste venner. Så umulig er det absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg Skrevet 23. januar 2006 #5 Del Skrevet 23. januar 2006 Har hatt både gode og dårlige erfaringer med det. Han som jeg nå skal skilles fra traff jeg på nett, viste seg forresten at vi kjente hverandre fra før da. Men hele forholdet utviklet seg egentlig på nett. Før jeg traff ham hadde jeg truffet noen få over en lengre periode. Et par av dem sa det klikk med og det ble litt mere seriøse greier, en av dem er i dag min beste venn. La ut ny profil i høst og truffet tre. Alle har vært som de har gitt uttrykk for, men som jeg nevnte i et annet innlegg, så blir alle så fort seriøse. Jeg orker ikke tanken på et nytt forhold nå, og viker derfor heller unna enn å såre noen lenger ut. En profil på nett skader ikke, men følg samme regler der som ellers. Pass på at den du treffer er den du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 24. januar 2006 #6 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Det å treffe noen for eksempel på kafé en times tid sier deg mer om en person enn dagesvis med chatting og meldingskorrespondanse. Skal du kunne møte folk fra nettet i virkeligheten, må du kunne avvise. Du må kunne bryte kontakten etter et møte, eller kansje også kunne reise deg og gå fra møtet etter fem minutt. Mange vegrer seg veldig for å møte folk IRL av frykt for å måtte avvise (og fordi de er redd den andre er klin gæern). De som tenker slik tror jeg oppnår dårligere resultat enn de som ikke gjør det. Alle jeg har møtt "fra nettet" har vært hyggelige og relativt vanlige, og jeg har kontakt med ca 1/3 av dem jeg har møtt siste året. Endret 24. januar 2006 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. januar 2006 #7 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har møtt folk fra nett jeg. Har faktisk fått to gode venner også. Ser ingenting galt i sånt i det hele tatt. Tvert i mot. Ellers les hva Cognizance skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå