Gå til innhold

Drømmer egentlig alle menn om barlivet i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke å lage en ny typisk Thailand- tråd. Men jeg har en eks som mener han lever drømmelivet nå i et annet land. Der han ikke nødvendigvis kjøper sex, men det er damer rundt ham hver kveld. Det tafset på pupper, fingres og kan skje blowjobs rett i synet. ( med andre feks) 

De norske mennene som er der kommer fra absolutt alle lag i samfunnet, fra uføre til millionærer. 
De mener jo selv de lever drømmelivet, at de de gjør, misunner egentlig alle menn dem. Jeg må innrømme at jeg, etter å ha hørt historiene deres, begynner å miste troen på at det finnes menn som faktisk syns at det ikke er ok å fingre fremmede damer som en  helt dagligdags gjøremål. Pr idag så er jeg såpass «ødelagt» av hva jeg har sett og hørt at jeg ikke har troa på å gå inn i et forhold igjen. 

Anonymkode: 3a0fb...9a0

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare for andre menn en meg selv - men det du beskriver appellerer ikke litt engang for min del..

• Liker 10
  • Hjerte 6
Skrevet
kjekkfyr skrev (1 minutt siden):

Kan ikke svare for andre menn en meg selv - men det du beskriver appellerer ikke litt engang for min del..

Takk- jeg trenger å tro det. 

Skrevet

Nei 😂 Du har bare vært sykt uheldig med eksen din som er så ekkel og har så ekkelt kvinnesyn, godt han er en eks! 

Anonymkode: 4578f...e93

• Liker 6
  • Hjerte 4
Skrevet

Dette er bare tull.

Det er bare i helt spesielle områder og helt speiselle barer man gjør slikt. Og det koster penger. Så det er absolutt sexkjøp.

Du får det til å virke som om dette er noe som foregår overalt i Thailand. Det er ikke tilfellet. De felste thaier er ikke prostituerte. Noen få er det. Som i Norge. Og oppsøker man prostituerte og betaler dem så får man det man vil. Slik er det i alle land.

Han kunne gjort det samme i Norge også. Om han betalte.

Anonymkode: d3fcc...933

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville heller ha dratt til Cuba! 

Anonymkode: add27...ba4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er bare tull.

Det er bare i helt spesielle områder og helt speiselle barer man gjør slikt. Og det koster penger. Så det er absolutt sexkjøp.

Du får det til å virke som om dette er noe som foregår overalt i Thailand. Det er ikke tilfellet. De felste thaier er ikke prostituerte. Noen få er det. Som i Norge. Og oppsøker man prostituerte og betaler dem så får man det man vil. Slik er det i alle land.

Selvfølger er ikke de fleste thaier prostituerte. Jeg kjenner Thailand veldig godt. Men det er et faktum at visse steder ER det slik. Ikke gjør dette til en tråd om thailandske damer. Jeg spør om dette faktisk er drømmelivet til norske menn. For det livet jeg beskrev finnes absolutt! 

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt ikke 🤦‍♂️

Anonymkode: 7144c...a53

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Var selv på guttetur til et slikt sted, og de fleste i gjengen likte virkelig ikke å være rundt jenter som bare er kjøpt og betalt. Det føles vulgært og ekkelt ut. De snakker masse om dette i forkant, men i virkeligheten var det bare trist og ekkelt

Anonymkode: ade4f...6c2

• Liker 7
Skrevet

Enkle menn kanskje. Definitivt ikke alle. Det er ubegripelig fjernt fra mitt drømmeliv i hvert fall.

Anonymkode: 80662...3cc

• Liker 5
Skrevet

Dette er menn som ser kvinner som objekter og har trolig personlighetsforstyrrelser. De har ikke karakter og er svake for fristelser- det er en grunn for at de må dra på andre siden av kloden for å finne noen som vil ha sex med dem- og selv da er det kun prostituerte som vil ha dem ( eller rettere sagt pengene deres)….

For menn flest som er oppegående er det føaut å leve slikt og ha et slikt kvinnesyn

Anonymkode: c3b20...503

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er menn som ser kvinner som objekter og har trolig personlighetsforstyrrelser. De har ikke karakter og er svake for fristelser- det er en grunn for at de må dra på andre siden av kloden for å finne noen som vil ha sex med dem- og selv da er det kun prostituerte som vil ha dem ( eller rettere sagt pengene deres)….

For menn flest som er oppegående er det føaut å leve slikt og ha et slikt kvinnesyn

Anonymkode: c3b20...503

Jeg håper det. Men har sett så mange gifte menn komme ned, menn jeg aldri hadde trodd ville oppføre seg slik de gjorde. Og som jeg skrev i HI, menn fra alle samfunnslag. Noen er hjemme i Norge og jobber et par mnd , har firmaer de følger opp eller på prosjekter, og så kommer de ned i igjen til dette. Men jeg er absolutt åpen for at jeg har blitt litt «skadet» selv av å ha vært så mye i dette miljøet, at jeg ikke ser hvor lite det egentlig er. 

Skrevet

En illusjon fra mennene sin side, om at de er "vellykket", "har draget", samt man har den biten om at man kan "gjøre som man vil uten konsekvenser" - som ytterligere forsterker deres illusjon? 🤢

Anonymkode: 53d9a...5a5

• Liker 1
Skrevet

Det hender seg at jeg fantaserer om å sitte på en hvit sandstrand under en palme og drikke paraplydrinker. I praksis så hadde det blitt kjedelig ganske fort.

Prostituerte er bare æsj. Men å fantasere om en tilværelse hvor vakre kvinner gjorde tilnærmelser ovenfor meg og måtte ha meg? Absolutt.

Anonymkode: aacd7...cdb

• Liker 2
Skrevet

Min eks gjorde dette. Vi hadde et stabilt liv, små barn, svært god økonomi og alt var bra. Så kom det frem at forretningsreise til Thailand var noe helt annet. Han var en av de millionærene som gjorde dette…. Hadde aldri trodd det om han, veltrent flott mann som aldri har hatt problem med å få dame, men likevel valgte han sexferie foran familielivet. Tydelig at det ikke går an å stole på noen menn🙈

Anonymkode: bc6a8...c63

• Hjerte 4
Skrevet

Absolutt ikke, er vel bare de blodharry gutta som ikke klarer å ha et normalt forhold som drømmer om det

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ønsker ikke å lage en ny typisk Thailand- tråd. Men jeg har en eks som mener han lever drømmelivet nå i et annet land. Der han ikke nødvendigvis kjøper sex, men det er damer rundt ham hver kveld. Det tafset på pupper, fingres og kan skje blowjobs rett i synet. ( med andre feks) 

De norske mennene som er der kommer fra absolutt alle lag i samfunnet, fra uføre til millionærer. 
De mener jo selv de lever drømmelivet, at de de gjør, misunner egentlig alle menn dem. Jeg må innrømme at jeg, etter å ha hørt historiene deres, begynner å miste troen på at det finnes menn som faktisk syns at det ikke er ok å fingre fremmede damer som en  helt dagligdags gjøremål. Pr idag så er jeg såpass «ødelagt» av hva jeg har sett og hørt at jeg ikke har troa på å gå inn i et forhold igjen. 

Mann på godt over 40 her, thailand har aldri fristet med nettopp pga. halvgamle griser og innpåklengende unge kvinner...det byr meg faktisk imot. Når en ser dokumentarer om slike forhold så får jeg bekreftet mine fordommer hver gang, det er gamle griser som liker underdanige damer som reiser dit. Vi med grei selvtillit foretrekker nok fortsatt damer med selvtillit nok til å si fra når ting ikke er som de bør være.

Anonymkode: 58144...0fc

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er bare tull.

Dette foregår i hele thailand, og når du sier de fleste thaier ikke er prostituerte så stemmer det også, hvertfall hvis du ikke definerer "barpiker" som prostituerte. Så er det slik at barpikene fort blir mindre ettertraktet da de har passert 25 år, det er da de prøver å få seg en vestlig mann for å sikre sin og familiens fremtid.

Anonymkode: 58144...0fc

• Liker 1
Skrevet

Eksen min digget livet som kriminell i gjeng. Han elsket å makten og inntekten som narkoselger.

Betyr det at alle menn drømmer om livet som gjengmedlem og narkoselger?

Når jeg ser meg rundt må svaret på det bli nei. Det var nok bare eksen min som var rimelig spesiell.

Hvis menn flest ser på prostituerte i Thailand som drømmelivet. Hvorfor er det da så mange menn igjen i Norge? De fleste burde vært forsvunnet for sydover for lenge siden.

Merkelig at du må på KG for å vite dette. Det er da bare å se deg om rundt i landet. Menn flest har ikke reist til Thailand for å tafse på pupper mot betaling. De fleste er gift eller samboer her hjemme, med barn, hus, god jobb.

Anonymkode: 41b94...aab

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle menn jeg kjenner og som jeg har snakket med slikt om, meg selv inkludert, vil ikke bli assosiert med denne type holdninger. Det er laaangt fra hva vi står for. 

Faktisk utøser denne stigmatiseringen et par nye problem. Om jeg treffer en flott og skikkelig jente fra Asia så vil jeg føle meg stigmatisert. Og det å reise på tur til "det ekte Thailand" er og så stigmatiserende at jeg ikke kan gjøre det. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...