AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Del Skrevet 23. september 2023 Noen som jobber som sykepleier offshore? Bare veldig nyskjerrig på hvor mye kurs og oppfriskningskurs dere tar i friperiodene? Nært familiemedlem som har i flere år gått på kurs 3/4 av friperioden nesten halve året minst. Jeg skjønner ikke at dette kan være pålagt. Heldigvis ikke nære små barn involvert i denne persons liv, men hadde det vært det hadde denne personen vært borte på jobb og kurs 6mbd nesten i året. Jeg er bare nyskjerrig på om det er realitet. Jeg begynner av ulike grunner å mistenke at dette familiemedlemmet ikke vil være med oss. Anonymkode: 2228b...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 24. september 2023 #2 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg er ikke sykepleier og jeg jobber ikke offshore, men jeg jobber på sjøen og er ofte påløgt kurs i friperioden. Om du er så vanvittig nysgjerrig og blander deg opp i ditt nære familiemedlems privatliv, så skjønner jeg godt at han/hun ikke vil være sammen med deg, og skylder på jobben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 Sykepleierne offshore har som regel bakgrunn fra ambulanse eller akuttmottak og videreutdanning innen HMS. De er underordnet leger på land som bistår via link hvis noe skjer og har ikke myndighet til å tilkalle SAR-helikopter feks men kan ytre ønske om det. Mange tror medicene offshore er leger men dette stemme ikke Anonymkode: d8eca...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå