AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 For ca en mnd siden ble jeg forkjølet eller feber eller noe sånt. Så tok det ca en uke før jeg ble bra, men hoster fortsatt og nå kjenner jeg at jeg har vondt i halsen, tett i hodet og dotter i ørene. Kan nesten ikke gape fordi jeg har after langt bak i tunga. Tror jeg er på vei til ny runde nå. I hele forrige vinter var det også av og på med sykdom. Siste sykdomsrunde var i april hvor jeg bristet ribbeina pga hoste og de var ømme helt til forrige måned. Nå som det blir kaldt, kjenner jeg at jeg gruer meg. Jeg har vært hjemmeværende inntil i mars med barna mine, men pga skilsmisse og diverse har jeg nå jobb, skole og fullt ansvar for barna.. Jeg har ikke mulighet til å bli syk nå. Så derfor - jeg trenger noen gode råd til å booste immunforsvaret, hva hjelper om jeg kjenner at jeg er på vei til å bli syk igjen? Anonymkode: 70dd0...ac5
Egvilværeanonym Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Dessverre, du må nok bare gjennom det frem til ditt immunforsvar er bedre. Generelt sunt kosthold, vitamin tabletter, litt aktivitet i hverdagen kan hjelpe en del på. Ellers kan du drikke varmt vann med ingefær, sitron og honning, det er veldig sunt og bra generelt sett men også spesielt når man er syk 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Egvilværeanonym skrev (Akkurat nå): Dessverre, du må nok bare gjennom det frem til ditt immunforsvar er bedre. Generelt sunt kosthold, vitamin tabletter, litt aktivitet i hverdagen kan hjelpe en del på. Ellers kan du drikke varmt vann med ingefær, sitron og honning, det er veldig sunt og bra generelt sett men også spesielt når man er syk Jeg er ganske mye i aktivitet. Står opp klokken seks hver morgen, leverer i bhg og skole, jobber i barnehage så er masse bevegelse der og turer i skog etc (samme med skolen jeg går på), så er det full rulle når vi kommer hjem og matpakkelaging og husarbeid på kvelden. Sitter sjeldent i ro.. Noe jeg skulle ønske jeg kunne gjøre litt oftere fordi kroppen er sykt sliten.. Skal innrømme at jeg ikke alltid har tid eller ork til å spise og fikse ordentlig mat, tar meg gjerne redbull på veien.. Høres deilig ut det med ingefær, tror du det påvirker om man putter te og sukker oppi også? Takk for gode tips 💕 Anonymkode: 70dd0...ac5
Lonehill Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Egvilværeanonym skrev (7 timer siden): Dessverre, du må nok bare gjennom det frem til ditt immunforsvar er bedre. Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Lonehill skrev (2 minutter siden): Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. Min kursiv: ro ned konspirasjonsteoriene a. Anonymkode: fc7ba...3e7 4
Summeer Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Det høres ut som du trenger hvile. Kroppen har sjokkstartet etter å ha vært hjemmeværende, og nå får du alle sykdommene rett inn. du må kjøpe deg tid, enten pause skolen eller gå ned i stillingsprosent en liten periode (ta ut en eller to feriedager uten barna?) og senk terskelen for husarbeid. Det holder å dra over med støvsuger ganske lenge før man må vaske gulv, det holder lenge å «kattevaske» bad (dvs do, vask og berøringsflater i dusj og dør) før man må skrubbe. Når barna har samvær med far må du rett og slett legge deg på sofaen og la kroppen få bruke kreftene innvendig.
Lonehill Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min kursiv: ro ned konspirasjonsteoriene a. Anonymkode: fc7ba...3e7 Er det en konspirasjonsteori at sykdom er lønnsomt for legemiddelindustrien??? Forklar meg hva det er legemiddelindustrien lever av, hvis det ikke er sykdom? Eller er det kanskje en konspirasjonsteori at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke", som Anne Spurkland forklarer? 2
senior Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Røyker du . . . ? Jeg var veldig mye plaget med influensa, bronkitter og lungebetennelse inntil jeg sluttet å røyke for mange år siden. Har nå jernhelse alderen tatt i betraktning . . .
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ganske mye i aktivitet. Står opp klokken seks hver morgen, leverer i bhg og skole, jobber i barnehage så er masse bevegelse der og turer i skog etc (samme med skolen jeg går på), så er det full rulle når vi kommer hjem og matpakkelaging og husarbeid på kvelden. Sitter sjeldent i ro.. Noe jeg skulle ønske jeg kunne gjøre litt oftere fordi kroppen er sykt sliten.. Skal innrømme at jeg ikke alltid har tid eller ork til å spise og fikse ordentlig mat, tar meg gjerne redbull på veien.. Høres deilig ut det med ingefær, tror du det påvirker om man putter te og sukker oppi også? Takk for gode tips 💕 Anonymkode: 70dd0...ac5 Du er aktiv ja,men det virker som det er "stress aktiv". Du gjør hele tiden noe, passer på andre, går fra a-b. Når har du til å trene uten å måtte passe på noen, svare på tusen "mamma?". Eller når kan du gå en tur helt alene og la tankene vandre? Eller som du selv nevner; bare sitte helt i ro? For meg hjalp D-vitaminer sist vinter. Det var den første vinteren med barnehagebarn i huset hvor jeg selv ikke ble smittet av alt de dro i hus. Nå bruker jeg ikke d-vit og har allerede rukket å bli smittet av barnet og hatt en runde med sykdom. Nå hører det med til historien at jeg alltod har lavt d-vit hvis jeg ikke supplerer. Anonymkode: 4010e...4b0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 Lonehill skrev (14 minutter siden): Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. Jeg har aldri møtt en lege som har sagt at jeg ikke bør ta D-vitamin🤣🤣 Anonymkode: 4010e...4b0
Lonehill Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg hjalp D-vitaminer sist vinter. Det var den første vinteren med barnehagebarn i huset hvor jeg selv ikke ble smittet av alt de dro i hus. Nå bruker jeg ikke d-vit og har allerede rukket å bli smittet av barnet og hatt en runde med sykdom. Hvis du vet av egen erfaring at "vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke", som Anne Spurkland sier, hvorfor slutta du med D-vitamintilskudd? 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Lonehill skrev (22 minutter siden): Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. Alle legene jeg har hatt, har anbefalt meg å ta ekstra d-vitamin. De har vært på mitt lag. Norske leger får lønn fra staten, og ikke big farma. Du må slutte å blande Norge og USA. Anonymkode: c4587...3a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Summeer skrev (14 minutter siden): Det høres ut som du trenger hvile. Kroppen har sjokkstartet etter å ha vært hjemmeværende, og nå får du alle sykdommene rett inn. du må kjøpe deg tid, enten pause skolen eller gå ned i stillingsprosent en liten periode (ta ut en eller to feriedager uten barna?) og senk terskelen for husarbeid. Det holder å dra over med støvsuger ganske lenge før man må vaske gulv, det holder lenge å «kattevaske» bad (dvs do, vask og berøringsflater i dusj og dør) før man må skrubbe. Når barna har samvær med far må du rett og slett legge deg på sofaen og la kroppen få bruke kreftene innvendig. Jeg har ikke støvsuger, vi bor i en veldig liten leilighet med vinylgulv, så jeg har kjøpt en bred kost istedet som tar vekk alt inni de porøse hulla. Storrengjøring er ikke så ofte, mer når jeg har ekstra tid, men tar gjerne kattevasker på bad og kjøkken, vasker diverse når jeg lager middag osv. Når pappaen har barna koser jeg meg, selvom jeg ikke ligger stille, for jeg liker å dra på shopping og pleier å lese pensum resten av tiden så da blir det jo stille. Liker å lese pensum mens jeg ligger i sofaen (ekstremt spennende, så det er avslapping). Har en sånn klor spray jeg kjøpte på dollar store som brukes flittig ❤️ Lonehill skrev (22 minutter siden): Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. D vitamin bruker jeg ikke for øyeblikket, men bør kanskje gjøre det nå som det er kaldt 😊 senior skrev (13 minutter siden): Røyker du . . . ? Jeg var veldig mye plaget med influensa, bronkitter og lungebetennelse inntil jeg sluttet å røyke for mange år siden. Har nå jernhelse alderen tatt i betraktning . . . Nei 😊 men det er et eller annet hele tiden med mindre det er varmt AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er aktiv ja,men det virker som det er "stress aktiv". Du gjør hele tiden noe, passer på andre, går fra a-b. Når har du til å trene uten å måtte passe på noen, svare på tusen "mamma?". Eller når kan du gå en tur helt alene og la tankene vandre? Eller som du selv nevner; bare sitte helt i ro? For meg hjalp D-vitaminer sist vinter. Det var den første vinteren med barnehagebarn i huset hvor jeg selv ikke ble smittet av alt de dro i hus. Nå bruker jeg ikke d-vit og har allerede rukket å bli smittet av barnet og hatt en runde med sykdom. Nå hører det med til historien at jeg alltod har lavt d-vit hvis jeg ikke supplerer. Anonymkode: 4010e...4b0 Har aldri tenkt på å gjøre disse tingene "for meg selv". Har brukt all fritid på husarbeid eller serier (da jeg var hjemmeværende). Jeg gikk en tur alene for noen mnd siden, men synes det var veldig stressende, er ikke så glad i å bare være meg alene med tankene. Får veldig hjertebank av det, så må alltid ha noe input. Pleier derfor å høre på podcast eller noe i øret. Så liker egentlig veldig godt å ha med barna på sånt for der går skravla i ett hele tiden 😆 Anonymkode: 70dd0...ac5
Enmanelskeråhate Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Bra kosthold, trening og å se lyst på livet er i hvert fall bra for helsa;)
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 Når jeg får symptomer. Så tar jeg en paracet og ibux før jeg legger meg etterfulgt av en tekopp. Har en type te som smører halsen. Har jeg vondt i halsen tar jeg også en halv shot med akevitt. Jeg liker ikke akevitt. Men det fungerer hver gang. Når jeg våkner er de fleste symptomer borte og halsen fin igjen. Hvis jeg gjør det samme dag, symptomene dukker opp. Anonymkode: 0fbe5...709
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har ikke støvsuger, vi bor i en veldig liten leilighet med vinylgulv, så jeg har kjøpt en bred kost istedet som tar vekk alt inni de porøse hulla. Storrengjøring er ikke så ofte, mer når jeg har ekstra tid, men tar gjerne kattevasker på bad og kjøkken, vasker diverse når jeg lager middag osv. Når pappaen har barna koser jeg meg, selvom jeg ikke ligger stille, for jeg liker å dra på shopping og pleier å lese pensum resten av tiden så da blir det jo stille. Liker å lese pensum mens jeg ligger i sofaen (ekstremt spennende, så det er avslapping). Har en sånn klor spray jeg kjøpte på dollar store som brukes flittig ❤️ D vitamin bruker jeg ikke for øyeblikket, men bør kanskje gjøre det nå som det er kaldt 😊 Nei 😊 men det er et eller annet hele tiden med mindre det er varmt Har aldri tenkt på å gjøre disse tingene "for meg selv". Har brukt all fritid på husarbeid eller serier (da jeg var hjemmeværende). Jeg gikk en tur alene for noen mnd siden, men synes det var veldig stressende, er ikke så glad i å bare være meg alene med tankene. Får veldig hjertebank av det, så må alltid ha noe input. Pleier derfor å høre på podcast eller noe i øret. Så liker egentlig veldig godt å ha med barna på sånt for der går skravla i ett hele tiden 😆 Anonymkode: 70dd0...ac5 Stress og angst påvirker immunsystemet ditt. Anonymkode: fc7ba...3e7 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #17 Skrevet 24. september 2023 Du er sikkert en av mange som har for lite d vitamin i kroppen, det er veldig vanlig, og det påvirker immunforsvaret negativt. I tillegg til å spise mat rik på d vitamin regelmessig (egg, fet fisk), så er det ofte lurt å ta tilskudd i tillegg. Er du mye syk, så kanskje du trenger en større boost enn bare tran og de smådosene som finnes i disse produktene. Husk å alltid ta d vitamin med måltid og litt fett, for best absorpsjon. Jeg bruker d vitamin året rundt, ikke bare høst/vinter. Har du veldig lave nivåer, så tar tid å bygge opp lageret. Jeg tar relativt høye doser for å holde det på et optimalt og godt nivå. I tillegg kan det være at du trenger en boost med sink. Utover det, spis sunn mat, og få i deg ekstra godt med c vitaminer og hydrering når du først har blitt syk. Jeg drikker alltid 1 liter appelsinjuice (ikke fra konsentrat) daglig hvis jeg skulle kjenne jeg brygger på noe. Anonymkode: 674ac...b33 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #18 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For ca en mnd siden ble jeg forkjølet eller feber eller noe sånt. Så tok det ca en uke før jeg ble bra, men hoster fortsatt og nå kjenner jeg at jeg har vondt i halsen, tett i hodet og dotter i ørene. Kan nesten ikke gape fordi jeg har after langt bak i tunga. Tror jeg er på vei til ny runde nå. I hele forrige vinter var det også av og på med sykdom. Siste sykdomsrunde var i april hvor jeg bristet ribbeina pga hoste og de var ømme helt til forrige måned. Nå som det blir kaldt, kjenner jeg at jeg gruer meg. Jeg har vært hjemmeværende inntil i mars med barna mine, men pga skilsmisse og diverse har jeg nå jobb, skole og fullt ansvar for barna.. Jeg har ikke mulighet til å bli syk nå. Så derfor - jeg trenger noen gode råd til å booste immunforsvaret, hva hjelper om jeg kjenner at jeg er på vei til å bli syk igjen? Anonymkode: 70dd0...ac5 Hvordan er kostholdet ditt? Anonymkode: 3bd11...28e
Egvilværeanonym Skrevet 24. september 2023 #19 Skrevet 24. september 2023 Lonehill skrev (10 timer siden): Det der er tull! Immunolog og professor Anne Spurkland forklarer i et foredrag hva som skal til for å få immunforsvaret til å jobbe regulert og bekjempe infeksjoner UTEN å gjøre oss syke. Hun sier i foredraget at "Vitamin D hjelper til at immunforsvaret jobber i bakgrunnen uten å gjøre oss syke." Her er foredraget: https://www.viatrisconnect.no/nb-NO/Webinar-foredrag/Norske-foredrag/Immunsystemet-og-D-Vitamin-del-3 Seks minutter ut i foredraget forklarer spurkland at D-vitamin beroliger immunforsvaret, slik at det ordner opp stille og rolig i bakgrunnen, uten at vi merker at vi har blitt smittet av virus eller bakterier. Har du nok D-vitamin innabords, blir du ikke syk, ifølge Spurkland. Derfor advarer leger flest mot å spise D-vitamin. Tenk hvis alle hadde begynt å ta nok D-vitamintilskudd, slik at vi ikke lenger blir syke? Det hadde blitt ruin for legemiddelindustrien. D-vitamintilskudd, som ifølge Anne Spurkland beroliger immunforsvaret, koster et par kroner dagen. Immundempende medisin, som også beroliger immunforsvaret, koster fort 1.000,-kroner dagen. D-vitamin er ikke lønnsomt. Sykdom er lønnsomt. Joda, men når man først har begynt å kjenne på sykdom som ubehag i hals og rennende nese f.eks så er det lite man kan gjøre for å hindre sykdom sånn sett. Jeg selv kjente på dette på torsdag kveld og tenkte «oh noo, orker ikke vil ikke» men dagen etter var jeg verre, rennende nese etc. Men igjen igår ble jeg mye bedre og igjen idag er jeg bedre. Fortsatt ikke 100% frisk men bedre D-vitamin er bra å ta generelt/hele tiden, men sunt kosthold er også veldig bra (sikkert rette ræven som fiser når jeg selv spiser mye fjordland 😂).
Egvilværeanonym Skrevet 24. september 2023 #20 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er ganske mye i aktivitet. Står opp klokken seks hver morgen, leverer i bhg og skole, jobber i barnehage så er masse bevegelse der og turer i skog etc (samme med skolen jeg går på), så er det full rulle når vi kommer hjem og matpakkelaging og husarbeid på kvelden. Sitter sjeldent i ro.. Noe jeg skulle ønske jeg kunne gjøre litt oftere fordi kroppen er sykt sliten.. Skal innrømme at jeg ikke alltid har tid eller ork til å spise og fikse ordentlig mat, tar meg gjerne redbull på veien.. Høres deilig ut det med ingefær, tror du det påvirker om man putter te og sukker oppi også? Takk for gode tips 💕 Anonymkode: 70dd0...ac5 Da høres det ut som det faktisk er for mye aktivitet og for lite hvile. Hvile er veldig viktig, og det er typisk at når man er sliten og først slapper av, at man blir syk 🙈 Du kan nok ha vanlig te med sukker, men ingefær alene med sitron og honning er sinnsykt godt bare det - og jeg pleier å ha en del sukker i teen (2-3 teskjeer sukker). Men hvis du er syk så er all drikke bra, hvertfall varm drikke 💗 Når det gjelder mat/kosthold så er jeg ikke den beste der heller - spiser mye fjordland som er i mikro eller pizza.. 🥴 MÅ bli flinkere selv her også 🙌🏻 Selv er har jeg vært ufør i over 4år nå med mye inaktivitet og nå prøver jeg meg på en skole igjen og med litt aktivitet; kjenner veldig på at det er viktig med balanse, så må kanskje kutte ned på skoledagene for å roe ned og ikke møte veggen igjen 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå