Gå til innhold

Single damer som ikke er på apper. Hvor forventer dere å møte noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri møtt en mann på en eneste app eller singel side. Jeg har møtt igjennom felles kjente, skole, og han jeg i dag er gift med fant jeg på butikken jeg handler. 

Anonymkode: 6f6bc...e6b

Hvordan fant du han? I hvilken hylle?

Anonymkode: 23e8c...e72

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

De på 40+ er vel ikke så interessert i menn uansett, hormonene endrer seg og de er ikke lenger seksuelle vesener. De er gjerne fornøyde med barn, familie og venner

Anonymkode: 5e071...b3f

Nei vi bryr oss ikke om menn, 40 er som og være pensjonist når det kommer til sånt 🤣

Jeg fant en rett før 40, aldri hatt så mye sex, og nå jeg først har sex som er digg,  mange orgasme hver gang, aldri hatt det på den måten tidligere. Jeg har også barn, og mange gode venner. Men jeg er jo ikke lei menn når jeg nærmet meg 40, ei heller nå midt i 40 åra heller. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er helt frivillig om man vil være på en app eller ikke. Siden flertallet av single kvinner ikke er på apper ,så er det fordi flertallet ikke vil være på apper. 

Anonymkode: d4493...173

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han jobbet der 😉men det skjønte vel ikke du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

De på 40+ er vel ikke så interessert i menn uansett, hormonene endrer seg og de er ikke lenger seksuelle vesener. De er gjerne fornøyde med barn, familie og venner

Anonymkode: 5e071...b3f

Hva er intensjonen med å gjenta denne løgnen? Kvinners sexliv og seksuelle appetitt tar seg gjerne opp akkurat i 40-årsalderen. Man er selvbevisst, erfaren og vet hva man vil - og kan avfeie kløner. Helt optimalt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du får ha meg og min lave IQ unnskyldt

• Liker 4
Skrevet

Jeg er dame på snart 39. Er ikke på apper for øyeblikket. Vært singel snart 1 år, er veldig kåt ofte. Ikke hatt sex etter bruddet, men sexdriften min har tatt seg skikkelig opp nå i slutten av 30-årene 😅🤭 

Anonymkode: 00ea0...983

• Hjerte 1
Skrevet

Ønsker ikke å møte noen. Trives så godt som singel, så om jeg tilfeldigvis skulle møte noen vil det ikke være noe jeg bevisst har gått inn for 😆

Anonymkode: e4059...648

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke flere menn, ingen gir noe virkelig bra inn i livet mitt. Og de tre forholdene jeg har hatt som var langvarige, de møtte jeg på byen 

Anonymkode: d0e78...746

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I en undersøkelse som ble gjort var resultatet at cirka 70 % av dere single kvinner, ikke er på apper! Det er mange. 

Så mitt spørsmål er. Dere kvinner som ikke er på apper, hvor håper eller forventer dere å treffe noen da? For det er jo ikke så lett ellers ellers eller? 

Anonymkode: 6d9a4...e2e

Hvorfor tror du at alle single ønsker å møte noen?

Anonymkode: a68aa...ee2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kjøttavdelingen, vil jeg tro?🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forventer at han oppsøker meg på en av de mange aktivitetene jeg tar del i. Så tar vi det derifra. Har ingen behov for dating apper. Livet og mulighetene er ikke bak skjermen, men der ute i den virkelige verden.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mine foreldre møtte hverandre uten apper, mine besteforeldre, oldeforeldre, tipp… osv osv osv 

Uten apper har altså alle vi som er her inne blitt født, og kommer kanskje fra gode hjem med to foreldre som er glad i hverandre- hvordan gikk det til?🤔

Anonymkode: ad562...f58

• Liker 4
Skrevet

Denne var morsom og trist på en gang 🤣 Har ikke møtt noen av kjærestene mine gjennom apper. Man møter jo folk gjennom venner, familie, på byen, arrangementer osv. Husk også at det er ti ganger lettere for kvinner å få menn interesserte så det er ikke så vanskelig.

Anonymkode: 6fa21...c1e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 23.26):

I en undersøkelse som ble gjort var resultatet at cirka 70 % av dere single kvinner, ikke er på apper! Det er mange. 

Så mitt spørsmål er. Dere kvinner som ikke er på apper, hvor håper eller forventer dere å treffe noen da? For det er jo ikke så lett ellers ellers eller? 

Anonymkode: 6d9a4...e2e

Jeg håper og forventer å ikke treffe noen.

• Liker 2
Skrevet

Stresser ikke med å møte noen, men har uansett aldri møtt tidligere kjærester igjennom apper. Det har vært gjennom felles bekjente, noen jeg har møtt på fest eller andre sosiale arenaer.

Anonymkode: 46a85...4de

• Nyttig 1
Skrevet

Biltema eller matbutikken er planen. Biltema er en klar favoritt!

Anonymkode: 2374d...a70

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Aner ikke hvor. Er ikke aktiv på leting uansett. På apper finner man bare ff ellers ons, ikke interessert

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 1.22):

Hvordan skal man skjønne det, når du kun skriver at dere møttes på butikken 😅..

Anonymkode: cc899...261

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke på noen apper fordi jeg er ikke på markedet. Ser absolutt ikke etter en mann. Min status som singel er en meget god status for meg ☺️

Anonymkode: a08c7...e99

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...