Gå til innhold

Single damer som ikke er på apper. Hvor forventer dere å møte noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en undersøkelse som ble gjort var resultatet at cirka 70 % av dere single kvinner, ikke er på apper! Det er mange. 

Så mitt spørsmål er. Dere kvinner som ikke er på apper, hvor håper eller forventer dere å treffe noen da? For det er jo ikke så lett ellers ellers eller? 

Anonymkode: 6d9a4...e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke interessert i å møte noen. 

Flere og flere kvinner velger å være single og leve uten en mann. Rimelig spesielt å tro at alle single håper å treffe noen 

Anonymkode: be6e0...795

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Er ikke helt klar, men har en tanke om at jeg kan hende jeg møter noen vær gang jeg går ut døren nesten uansett hvor jeg skal så lenge det er menn der😅 Med rett person er det ikke skummelt. Tinder er ikke min greie. 

Anonymkode: d652f...b10

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi menn må bare komme oss ut og være mer sosiale. Slik er det bare. Mange kvinner er redd for å møte menn via internett og noen blir gjerne ikke tiltrukket av noen gjennom bilder.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Via venner, bekjente, jobb eller interesser.

Anonymkode: 9a142...03b

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er mye lettere ellers. Ingen lever i en app.

Ts gjør den pussige feilen å tro at single automatisk er på leit. Mange har hverken app eller ønske om å møte noen andre steder. Kvinner har det veldig bra alene.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er på app, men bruker den ikke aktivt lenger. Tror ikke app-løse de går glipp av stort.

Anonymkode: 23e8c...e72

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke bli dømt ut fra utseende og møte fremmede menn fra nettet. Jeg har ikke psyke til å holde på med det spillet. Jeg er ikke klar for å få meg kjæreste, heller. Har levd familielivet og har barn. Skal jeg treffe noen, må det være i det virkelige liv. 

Anonymkode: e95e3...29f

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forventer ikke å møte noen. Jeg har det veldig fint som jeg har det, og tviler på at det finnes noen mann der ute som kan gjøre det bedre. Jeg skal være singel livet ut.

Anonymkode: 3c35d...6cd

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Er ikke på noen datingsapp, men får jevnlig forespørsel på feks messenger, oftest fra litt perifere bekjente, eller venner av mine venninners menn feks. Jeg har inntrykk av at dette er ganske normalt? Jeg er ikke spesielt pen, helt normalvektig - vanlig jobb, hus, barn, gammel bil, men fantastisk humor om jeg skal si det selv 😉

Anonymkode: 38c75...9a2

• Liker 3
Skrevet

Har vært på nettdatesider, orket det ikke mer. Er virkelig ikke verdt å kaste bort tiden på.

Satser på at jeg møter en mann i det virkelige liv. Orker ikke stresse med det, men er bevisst på å være sosial, bevege meg i ulike miljøer og på ulike aktiviteter som jeg ellers ikke beveger meg i. Slik livet mitt er for tiden er det få muligheter til å møte noen om jeg ikke har et bevisst forhold til det.

Og så er jeg generelt god på å komme i kontakt med andre, er heller ikke redd for å ta initiativ til en liten prat med folk jeg ikke kjenner fra før.

Det får skje når det skjer, tenker jeg.

Anonymkode: 4637e...6ef

• Liker 3
Skrevet

Har aldri brukt hverken apper eller datingsider på nett. Er ikke aktivt på leting da jeg tror på å treffe mennesker jeg har kjemi med naturlig. Jeg har mine aktiviteter i livet og satser på at hvis jeg treffer min livspartner en gang så møtes vi gjennom noe vi har felles; aktiviteter, felles bekjente, jobbsammenheng. 

Lever godt som enslig, men utelukker ingen hvis jeg treffer en som fanger min interesse og behandler meg bra. 

Anonymkode: b61b5...ce2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er ikke interessert i å møte noen. 

Flere og flere kvinner velger å være single og leve uten en mann. Rimelig spesielt å tro at alle single håper å treffe noen 

Anonymkode: be6e0...795

Å se et bilde på nett sier ingenting om kjemi. For meg er det uaktuelt å tenke på å treffe en mann nå. Trenger en periode alene nå etter et langvarig forhold. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er ikke på noen datingsapp, men får jevnlig forespørsel på feks messenger, oftest fra litt perifere bekjente, eller venner av mine venninners menn feks. Jeg har inntrykk av at dette er ganske normalt? Jeg er ikke spesielt pen, helt normalvektig - vanlig jobb, hus, barn, gammel bil, men fantastisk humor om jeg skal si det selv 😉

Sjalu haha! Hadde vært så lett om de jeg har kjennskap til melde seg selv i innboksen. Har ikke profilbilde en gang, så kan ikke akkurat klage da. 

Skrevet

De på 40+ er vel ikke så interessert i menn uansett, hormonene endrer seg og de er ikke lenger seksuelle vesener. De er gjerne fornøyde med barn, familie og venner

Anonymkode: 5e071...b3f

• Liker 2
Skrevet

Sa denne undersøkelsen noe om hvorvidt disse 70% av damene ønsket møte noen?

Jeg har hatt to kortere forhold, pluss noen "langvarig dating" siden det ble slutt mellom meg og ekssamboer for snart ti år siden. Ingen av disse er fra apper. Det er folk jeg har møtt på byen, eller via venner.

Anonymkode: 87af1...82d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sjalu haha! Hadde vært så lett om de jeg har kjennskap til melde seg selv i innboksen. Har ikke profilbilde en gang, så kan ikke akkurat klage da. 

Nei, jeg er heller ikke på leit for å si det sånn. Full jobb, barn, hus som skal vedlikeholdes osv - hvem har tid? 😅 Når jeg er barneløs liker jeg å gå på heia med hunder og venninner og bare være helt fri for ansvar noen timer..  

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

De på 40+ er vel ikke så interessert i menn uansett, hormonene endrer seg og de er ikke lenger seksuelle vesener. De er gjerne fornøyde med barn, familie og venner

Anonymkode: 5e071...b3f

Når du blir 40+ selv, så håper jeg inderlig at du husker at du skrev akkurat dette i dag, du vil få deg en god latter :D

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4637e...6ef

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror fortsatt på julenissen, han kommer iallefall en gang i året.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri møtt en mann på en eneste app eller singel side. Jeg har møtt igjennom felles kjente, skole, og han jeg i dag er gift med fant jeg på butikken jeg handler. 

Anonymkode: 6f6bc...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...