Gå til innhold

Vi har datet i åtte måneder, men vi har aldri avtalt å være eksklusive. Nå er hun sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i åtte måneder, møtt venner og familie, men aldri snakket om å være eksklusive. Jeg vet at hun har hatt tilfeldig sex før vi møttes. Det betyr at hun må være litt frisinnet. Er det ikke urimelig av henne å bli sur på meg fordi jeg ligget med andre? Jeg hadde aldri ligget med andre om hun ikke hadde hatt tilfeldig sex eller sex utenfor forhold før vi møttes

Anonymkode: b4428...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtt venner og familie! Unnskyld meg, men er du så kort at du ikke skjønner at det betyr eksklusivitet?

Anonymkode: 3854d...bb2

• Liker 26
  • Nyttig 22
Skrevet

Er du helt dust, eller en dritsekk? Jeg vil si begge deler. 

• Liker 25
  • Nyttig 10
Skrevet

Nei. Så. Rart.

Anonymkode: f5f0c...9fa

• Liker 11
Skrevet

Troll?

Anonymkode: 619a3...248

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har datet i åtte måneder, møtt venner og familie, men aldri snakket om å være eksklusive. Jeg vet at hun har hatt tilfeldig sex før vi møttes. Det betyr at hun må være litt frisinnet....

Levde du selv i jomfrubur før dere møttes?

Anonymkode: 27234...43e

• Liker 19
Skrevet

Hva man gjør før man går inn i et forhold har ingen relevans i forholdet-
Å leve som kjærester i åtte måneder, og late som man ikke har forventninger til hverandre er for dumt.
Selvfølgelig er hun skuffet over deg, og lei seg over at du ikke tar henne på alvor.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Man trenger da ikke snakke om å være eksklusive, alt man trenger er et snev av antenner.

Sammen i 8 mnd, møtt familie og venner, DET er å være eksklusive.

Hva hun har gjort før i livet har da ingenting å si nå.

Jeg har vært gift i 17 år, har tre barn og to hunder, men jeg og mannen har aldri tatt praten om å være eksklusive. Betyr det at vi ikke er i et forhold og kan ligge rundt?

Anonymkode: 8bffd...847

• Liker 18
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har datet i åtte måneder, møtt venner og familie, men aldri snakket om å være eksklusive. Jeg vet at hun har hatt tilfeldig sex før vi møttes. Det betyr at hun må være litt frisinnet. Er det ikke urimelig av henne å bli sur på meg fordi jeg ligget med andre? Jeg hadde aldri ligget med andre om hun ikke hadde hatt tilfeldig sex eller sex utenfor forhold før vi møttes

Hadde det vært greit for deg om hun lå med andre menn nå mens dere dater?

Anonymkode: 2853a...f5b

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Altså, når man tar uttrykk fra det amerikanske systemet, som å date så må man ta hele bildet med seg. Å gå på en date betyr en ting, men å si at man dater er det samme som å at man er kjærester (uten å nødvendigvis bo sammen) og er eksklusive. 

Men nå er du er troll da… 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

hun har hatt tilfeldig sex før vi møttes. Det betyr at hun må være litt frisinnet.

Anonymkode: 4e1dd...10f

• Nyttig 5
Skrevet

Atter hæ?! 

Anonymkode: 90685...050

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du igjen ja….

Anonymkode: 66c23...9ff

• Liker 2
Skrevet

wow. har denne dama holdt ut med deg i 8 måneder? hun må være et catch

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En kort forelesning om kvinner.

Utgangspunktet til nesten alle kvinner når de begynner å date noe (dvs innlede et forhold med en mann) er eksklusivitet. Med mindre annet er avtalt, må du regne med at en kvinne ønsker eksklusivitet. Det er utgangspunktet, by default, det du må anta er tilfelle. 

Når en kvinne har ''tilfeldig sex'' er det fordi hun ikke dater noen og ikke er i et forhold. Dermed er eksklusivitet ikke gjeldende. Når en kvinne dater noen i 8 måneder, så er det ikke ''tilfeldig sex'', men et forhold. Og da er vi tilbake til utgangspunktet som gjelder nesten alle kvinner, om ikke alle, dette med at å date noen er synonymt med at hun ikke dater eller har sex med andre.

Bare hyggelig. 

P.S. Det er helt rimelig av henne å bli sur på deg fordi du har vært utro. Snu om rollene - når du er i et forhold med en dame, blir du sur hvis hun ligger med andre menn? Er det greit at hun ligger med andre mens hun er i et forhold med deg bare fordi du har også ligget med andre før dere to møtes? 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

😂😂😂😂 håper hun er mer intelligent enn deg, og finner seg en ny MANN. Hvis dette er sant, er du bare en umoden liten guttunge ennå.

Anonymkode: e9473...b65

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ, frisinnet fordi hun har hatt sex. Hvilken stein krøp du ut fra. Newsflash, kvinner/jenter har full rett til å ha sex uten at de er frisinnet/hore/slut/ osv. Jeg er mann og forstår dette godt, noen du tydeligvis ikke gjør. Du er en skam. 
Dere har datet i 8 mnd og du har sex med andre. Da sier det seg selv at du ikke løper rundt å har sex med andre. Om ikke annet så er det du som er frisinnet uten å ha kommunisert dette!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Athena Freyja skrev (11 timer siden):

Er du helt dust, eller en dritsekk? Jeg vil si begge deler. 

Jeg heller mot troll. Ingen er så kort

Anonymkode: f2987...c2b

• Liker 3
Skrevet

Dette høres bare ut som bs

Anonymkode: d4abe...f6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

FØR forhold er nettopp det, FØR.

UNDER forhold er man alltid eksklusive alt annet betyr utroskap med mindre man faktisk har avtalt å bare være fuck friends. 
Når ingenting annet er avtalt er man alltid forpliktet til å være trofast og ikke kn.... rundt.

Du har rett og slett vært utro.

Anonymkode: 5e50e...344

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...