Gå til innhold

Runker dere menn dagene i forkant av en date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri tenkt på dette som en sak eller som et problem. Har jeg lyst til å runke, så runker jeg. I møte med en ny date er jeg uansett så motivert at det betyr lite hva som skjedde mer enn en time tidligere. Ellers er det sånn for min del, at den første sexen med en ny kvinne fører til en for rask utløsning. Det er dumt, men sånn har jeg alltid vært. Det nye, ukjente er så sexy at jeg kommer før jeg burde. Da er det nødvendig å kunne fortsette, men det er ikke noe problem dersom det er tid og anledning til det, og det må man sørge for å ha når man først er klar over sidene ved seg selv.

Dette med å komme tidlig kan også gjelde kvinner. Jeg har en venninne som sier hun får orgasme kun av den første vaginale inntrengningen av en ny sexpartner. Hun finner så sterk tenning i å skulle ha sex med en ukjent mann som hun finner attraktiv, at det rett og slett går for henne idet hun kjenner ham trenge inn.

Vi mennesker er forskjellige. Noen kvinner må ha trygghet og tilhørighet for å kunne komme. Og noen menn har den samme utholdenheten uansett ny partner eller ikke.

Anonymkode: 84e5e...c7a

Ja det stemmer det, det har veldig mye å si hvem man har sex med, hvilken stemning man er i. Jeg har aldri hatt sex med denne mannen her, kan faktisk ikke se for meg hvordan sexen ville blitt ei gang. Mwn veldig pirrende tanke! Enda jeg kjenner han og sett han ukentlig i 2år. Det blir litt utenom det vanlige om det ender med sex, men man ser ofte for seg det fantastiske. Så blir det ikke alltid helt som forventet likevel...🥴😅

Anonymkode: 6fae5...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uavhengig av date runker jeg helst daglig - er deilig og bra. Har alltid runket nesten hver dag i forhold eller ikke m 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et spørsmål.. noen ganger lurer jeg på hva som feiler enkelte kvinnfolk... 

Anonymkode: 357ff...c1b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 11.55):

Ikke spes vanskelig. Er vel ikke mer travelt å ha sex som singel enn i forhold. 

Anonymkode: bbae1...6ff

Drive å planlegge enkelttilfeller er jo selvfølgelig tidkrevende i forhold til å bo sammen og ha tilgang på hverandre hele tiden. Er det en fwb er det jo forståelig, men da ville jeg heller ikke kalt meg helt singel.

Anonymkode: 1bc2e...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (På 24.9.2023 den 20.31):

Å møte opp nyrunket og tom for energi, før en date, er rett og slett respektløst overfor daten. Det er som å spise seg stappmett før du møter opp til en middagsinvitasjon.

Så tom blir man ikke for energi. Og det handler jo litt om hvordan man ønsker å se daten også. All mat ser god ut om man er skikkelig sulten, men noe mat ser også ordentlig godt ut selv om man er mett.

Jeg vil foretrekker en mann som ønsker meg og blir tiltrukket av meg selv om han er mett, og en mann som er mindre sulten kan nok ha et annet perspektiv på en date som jeg ville ønsket meg. For å bruke dine ord, en skikkelig sulten mann spiser hva som helst. Jeg ønsker ikke å være hva som helst.

Anonymkode: 0fb93...8c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

GJør det hver dag, uavhangig av om jeg skal på date eller ikke.

Anonymkode: f94ca...8c0

Gammel er du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kleint med en egen «runkestrategi» pga dater😂

Noen har åpenbart et patologisk forhold til sex 🙈

Anonymkode: 6f782...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Herregud så kleint med en egen «runkestrategi» pga dater😂

Noen har åpenbart et patologisk forhold til sex 🙈

Anonymkode: 6f782...937

Ts her, startet denne tråden nettopp fordi noen legger opp til runk og date. Jeg vet noen av de mennene jeg har datet, har runket 2 ganger før de møtte meg. Men sexen blir så evig lang, og jeg blir sår, så kan være en uting å komme flere ganger før sex med daten😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2023 at 8:39 PM, Even Tuell said:

Jepp.

Men om teorien til han andre skulle stemme, så burde så mye sex, så mange utløsninger og orgasmer, at testosteron-nivået til mannen blir så lavt at han knapt kunne få den opp. Ny-forelsket knulle-som-kaniner-perioden varer som regel ganske lenge. Han skulle fått så lite testosteron at han omtrent sluttet å være mann.

Videre, manne-menn, testosteron-kjemper som kjører feite biler og drar en haug damer burde også ... ironisk nok ... ha lavt testosteron-nivå om teorien holdt vann. Testo-menn uten testo?
... ... ... nei, jeg tror ikke et sekund på den teorien.

Det hele kan egentlig lett forklares om du skiller utløsning fra runking, og utløsning fra sex og hva som skal til for å oppnå de to ulike utløsningene, og ikke minst hva føler man etter utløsningen 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...