AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Eller holder dere? Når dere vet at dere mest sannsynlig kommer til å ha sex. Anonymkode: 6fae5...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Runker så og si aldri. Mye artigere å pule. Anonymkode: bbae1...6ff
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Runker så og si aldri. Mye artigere å pule. Anonymkode: bbae1...6ff Gammel er du da? Gjerne oppgi alder, for en på 25 kan vel ta seg flere runk iløpet av dagen. Anonymkode: 6fae5...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Midten av 40. Kunne jo fysisk klart å runke et par ganger om dagen selvsagt. Men har aldri gjort det noe særlig. Digge følelsen av kåthet som bygger seg opp når jeg går en dag uten utløsning feks. Og sexen blir bedre av det. Men har sex en del ganger i uka da og kan fint ha sex flere ganger på en dag. Det minsker jo behovet for å runke. Anonymkode: bbae1...6ff 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Midten av 40. Kunne jo fysisk klart å runke et par ganger om dagen selvsagt. Men har aldri gjort det noe særlig. Digge følelsen av kåthet som bygger seg opp når jeg går en dag uten utløsning feks. Og sexen blir bedre av det. Men har sex en del ganger i uka da og kan fint ha sex flere ganger på en dag. Det minsker jo behovet for å runke. Anonymkode: bbae1...6ff Er du singel? Anonymkode: 6fae5...5ad
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 Runker aldri før en date, blir mye mer målbevisst og selvsikker uten. Anonymkode: b75e3...423
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Runker aldri før en date, blir mye mer målbevisst og selvsikker uten. Anonymkode: b75e3...423 Greit å vite. Ofte vil jeg ikke gjøre det selv heller. Anonymkode: 6fae5...5ad
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Er du singel? Anonymkode: 6fae5...5ad Ja Anonymkode: bbae1...6ff
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Eller holder dere? Når dere vet at dere mest sannsynlig kommer til å ha sex. Anonymkode: 6fae5...5ad Med tanke på at hun kommer til å suge og svelge, så onanerer jeg på forhånd.. sæd er ferskvare🤭 og jeg vasker alltid pikken godt før sex, det er fordi hun skal skjønne jeg ikke er noen grispeis🙈 Om jeg ronker på forhånd, har ingen betydning for sexlysten, utholdenheten eller hvor mange ganger jeg kommer.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Eller holder dere? Når dere vet at dere mest sannsynlig kommer til å ha sex. Anonymkode: 6fae5...5ad Dagene i forkant? Det er alt for lite. Senest 10min før jeg skal dra Anonymkode: 81ef5...df4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Med tanke på at hun kommer til å suge og svelge, så onanerer jeg på forhånd.. sæd er ferskvare🤭 og jeg vasker alltid pikken godt før sex, det er fordi hun skal skjønne jeg ikke er noen grispeis🙈 Om jeg ronker på forhånd, har ingen betydning for sexlysten, utholdenheten eller hvor mange ganger jeg kommer. Ja er det ikke snarere tvert imot? Om man runker dagen før et møte og evnt sex, så er man vel så kåt dagen etter. Anonymkode: 6fae5...5ad
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja er det ikke snarere tvert imot? Om man runker dagen før et møte og evnt sex, så er man vel så kåt dagen etter. Anonymkode: 6fae5...5ad Ja det stemmer for meg Anonymkode: f001a...d56 1
arvidhansen Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Det er generelt sett en dårlig ide å runke før en date som mann. Egentlig er det generelt sett en dårlig ide om du ønsker forhold. Fordi testosteron synker etter en har runket, fordi testiklene begynner å nedprioritere testosteron til fordel for sæd. Det har jeg faktisk kjent på date, fordi testosteron = motivasjon. Testosteron gjør at menn er mer engasjert. Når damene sitter der tause og nervøse, funker det dårlig når du plutselig ikke føler den motivasjonen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (2 minutter siden): Det er generelt sett en dårlig ide å runke før en date som mann. Egentlig er det generelt sett en dårlig ide om du ønsker forhold. Fordi testosteron synker etter en har runket, fordi testiklene begynner å nedprioritere testosteron til fordel for sæd. Det har jeg faktisk kjent på date, fordi testosteron = motivasjon. Testosteron gjør at menn er mer engasjert. Når damene sitter der tause og nervøse, funker det dårlig når du plutselig ikke føler den motivasjonen. Testo er oppskrytt. Dette går vel sp mye på personlige kvaliteter. Anonymkode: 108fc...cc4
arvidhansen Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Testo er oppskrytt. Dette går vel sp mye på personlige kvaliteter. Anonymkode: 108fc...cc4 Testosteron er en motivator. Så nei, jeg er uenig. Jeg trenger i alle fall den hjelpen på date. Så jeg runker ikke før date. Jeg lar helst være å gjøre det 4-7 dager før date.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (2 minutter siden): Testosteron er en motivator. Så nei, jeg er uenig. Jeg trenger i alle fall den hjelpen på date. Så jeg runker ikke før date. Jeg lar helst være å gjøre det 4-7 dager før date. Spiller ingen rolle. Er individuelt, og kan også være placebo. Men selvfølgelig, man gjør det som funker for en selv. Anonymkode: 108fc...cc4
arvidhansen Skrevet 24. september 2023 #17 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spiller ingen rolle. Er individuelt, og kan også være placebo. Men selvfølgelig, man gjør det som funker for en selv. Anonymkode: 108fc...cc4 Kanskje det er at jeg føler damene er så kjedelige at jeg må ha lysten for å føle en motivasjon 😜
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2023 #18 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja er det ikke snarere tvert imot? Om man runker dagen før et møte og evnt sex, så er man vel så kåt dagen etter. Anonymkode: 6fae5...5ad Neida, jeg blir ikke mindre kåt enn det jeg er.. nesten stikk motsatt, for jeg har vanligvis ereksjon mellom 20 og 30 ganger om dagen. Og de gangene jeg vet det blir sex, kan jeg ha ereksjon i mange timer før det blir sex. Da settes fantasiene i gang, og jeg er meget godt forberedt.. Det er både vanskelig å forklare og vanskelig å forstå dette for "normale" mennesker.. De kåteste av oss skjønner meget godt hva jeg mener og hva jeg føler på😉
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #19 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (7 timer siden): Det er generelt sett en dårlig ide å runke før en date som mann. Egentlig er det generelt sett en dårlig ide om du ønsker forhold. Fordi testosteron synker etter en har runket, fordi testiklene begynner å nedprioritere testosteron til fordel for sæd. Det har jeg faktisk kjent på date, fordi testosteron = motivasjon. Testosteron gjør at menn er mer engasjert. Når damene sitter der tause og nervøse, funker det dårlig når du plutselig ikke føler den motivasjonen. Så om man har hatt barna en hel uke og skal ha en barnefri uke, er det fint å ta daten tidlig i uka så man muligens har endel sexlyst? Mange runker ikke den uka barna er tilstedet. Anonymkode: 6fae5...5ad 1
Even Tuell Skrevet 24. september 2023 #20 Skrevet 24. september 2023 8 hours ago, arvidhansen said: Det er generelt sett en dårlig ide å runke før en date som mann. Egentlig er det generelt sett en dårlig ide om du ønsker forhold. Fordi testosteron synker etter en har runket, fordi testiklene begynner å nedprioritere testosteron til fordel for sæd. Det har jeg faktisk kjent på date, fordi testosteron = motivasjon. Testosteron gjør at menn er mer engasjert. Når damene sitter der tause og nervøse, funker det dårlig når du plutselig ikke føler den motivasjonen. Bra mansplaining. Lite substans i innholdet. Hadde teorien din hatt noe for seg, hvordan forklarer du par som har mye sex, gjerne flere / mange ganger om dagen. Eller kjærestetiden hvor man fint klarer å knulle bort en pakke kondomer på en helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå