Gå til innhold

Dokkesamling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei til dere som har peiling på dokker. 
Jeg har arvet dokker som «skal ha» litt verdi. Her er det ikke snakk om barbie og co, men om dokker som ser ut som barn (eller som horrorfilm rekvisitt). Har ikke peiling på dette og vil selge de. Hvordan vet jeg at noen har verdi eller kanskje ikke er verdt noe som helst? Finnes det spesielle merke eller andre kjennetegn jeg bør være obs på? 

Takknemlig for alle tipps 😊

Anonymkode: b560a...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener slike som på det bilde. Ikke noe «leketøy» til barn, men sånne som gjerne sitter på sofaen til eldre folk 🫣

IMG_5050.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener slike som på det bilde. Ikke noe «leketøy» til barn, men sånne som gjerne sitter på sofaen til eldre folk 🫣

IMG_5050.jpeg

De ser jo ikke ut so barn, de ser ut som det de er, altså porselensdukker. Du får sikkert bedre info på en porselensdukke gr på fb. 

Anonymkode: 557fd...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge tidligere driver av bruktbutikk er det dårlig marked for slike dukker, for det er så få som vil kjøpe dem.

Det er mulig det er enkelte som er mer verdifulle for samlere. Facebook gruppe er nok beste mulighet.

Anonymkode: 5ae6b...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigermor har tonnevis av slike monstre. Men jeg tviler på at de er særlig verdifulle.

Anonymkode: 2ac3a...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

IMG_5050.jpeg

Spør på noen av dukkegruppene på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...