Gå til innhold

Hvem fra Kvinneguiden ville du ha møtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

Kanskje jeg hadde tasset frem etter hvert 🤓etter å ha sondert terrenget :knegg:

🤣👍

• Hjerte 1
Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (7 timer siden):

ingen! liker å snakke med folk som er hyggelige 🙃😂

Jeg er hyggelig,  noen ganger

Skrevet
Mardina skrev (På 24.9.2023 den 21.35):

@Maskinfører

@Peanut

...... er de jeg kommer på akkurat nå 😁

Koselig takk i like måte 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Topsi skrev (På 24.9.2023 den 16.44):

@Maskinfører, det hadde vært artig, og @mo1234, hun vil jeg gi en klem.

Ellers, har ikke sett noen av dem på ganske lenge

Ja det hadde vært koselig @Topsi :klem3::klem3:😻😻❤️❤️ :D :D 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Der var du igjen, så hyggelig! Hvor har du vært?

• Hjerte 1
Skrevet

Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill????

• Hjerte 1
Skrevet
Topsi skrev (5 minutter siden):

Der var du igjen, så hyggelig! Hvor har du vært?

Takk i like måte :) :) har vært litt rundt om kring :) :) 

• Hjerte 1
Skrevet
sofie777 skrev (4 minutter siden):

Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill????

Jeg tror eg og Du mulig har en framtid. 

Jeg klikker nemlig når jeg gjør det dårlig i brettspill. 😉

"Deres hus og hoteller brenner" meg i ræva!! 

Og måtte alle dere som sperrer med tårn i Ludo få eksplosive vorter på kjønnsorganene!! 

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Jeg tror eg og Du mulig har en framtid. 

Jeg klikker nemlig når jeg gjør det dårlig i brettspill. 😉

"Deres hus og hoteller brenner" meg i ræva!! 

Og måtte alle dere som sperrer med tårn i Ludo få eksplosive vorter på kjønnsorganene!! 

Har ikke spilt Monopol og Ludo på årevis. Holder meg til Dominion og Transmission og sånt

• Hjerte 1
Skrevet
sofie777 skrev (Akkurat nå):

Har ikke spilt Monopol og Ludo på årevis. Holder meg til Dominion og Transmission og sånt

De har jeg ikke hørt om. Det er jo helt fantastisk! Nye spill hvor jeg ikke er fortrolig med reglene, blir superparanoid og skjeller ut alle motspillernes mødre.

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (8 minutter siden):

De har jeg ikke hørt om. Det er jo helt fantastisk! Nye spill hvor jeg ikke er fortrolig med reglene, blir superparanoid og skjeller ut alle motspillernes mødre.

Lærer nye spill hver eneste spillkveld og vi skal ha en offentlig kveld i Grenland om nøyaktig en uke (Til alle som leser dette og vil være med, dere finner det sikkert på Facebook, eller dere kan DMe meg)

• Hjerte 1
Skrevet
sofie777 skrev (3 minutter siden):

Lærer nye spill hver eneste spillkveld og vi skal ha en offentlig kveld i Grenland om nøyaktig en uke (Til alle som leser dette og vil være med, dere finner det sikkert på Facebook, eller dere kan DMe meg)

Bergbys søt sennep?! 

Skrevet
sofie777 skrev (7 timer siden):

Vi kunne spilt ludo og sånn

Skrevet

Så hyggelig 😊👍

Kan ikke om en uke dessverre for da skal jeg besøke fattern, men helt fantastisk 😊👍

Skrevet

Brettspill er gøy 😀

Det artigste jeg har spilt var et samarbeidsspill hvor man spilte gnomer på en dysfunksjonell ubåt, veldig morsomt 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (10 timer siden):

Yey, du er tilbake 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Yey, du er tilbake 😁

Ja :D 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...