Entern Skrevet 11. oktober 2023 #281 Skrevet 11. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg hadde tasset frem etter hvert 🤓etter å ha sondert terrenget 🤣👍 1
Gjest Lurven Skrevet 11. oktober 2023 #282 Skrevet 11. oktober 2023 Rosa Sløyfe skrev (7 timer siden): ingen! liker å snakke med folk som er hyggelige 🙃😂 Jeg er hyggelig, noen ganger
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 #283 Skrevet 13. oktober 2023 Mardina skrev (På 24.9.2023 den 21.35): @Maskinfører @Peanut ...... er de jeg kommer på akkurat nå 😁 Koselig takk i like måte 🥰 1 1
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 #284 Skrevet 13. oktober 2023 Topsi skrev (På 24.9.2023 den 16.44): @Maskinfører, det hadde vært artig, og @mo1234, hun vil jeg gi en klem. Ellers, har ikke sett noen av dem på ganske lenge Ja det hadde vært koselig @Topsi 😻😻❤️❤️ 2
Topsi Skrevet 13. oktober 2023 #285 Skrevet 13. oktober 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Koselig takk i like måte 🥰 Der var du igjen, så hyggelig! Hvor har du vært? 1
sofie777 Skrevet 13. oktober 2023 #286 Skrevet 13. oktober 2023 Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill???? 1
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 #287 Skrevet 13. oktober 2023 Topsi skrev (5 minutter siden): Der var du igjen, så hyggelig! Hvor har du vært? Takk i like måte har vært litt rundt om kring 1
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #288 Skrevet 13. oktober 2023 sofie777 skrev (4 minutter siden): Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill???? Jeg tror eg og Du mulig har en framtid. Jeg klikker nemlig når jeg gjør det dårlig i brettspill. 😉 "Deres hus og hoteller brenner" meg i ræva!! Og måtte alle dere som sperrer med tårn i Ludo få eksplosive vorter på kjønnsorganene!! 1
sofie777 Skrevet 13. oktober 2023 #289 Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg tror eg og Du mulig har en framtid. Jeg klikker nemlig når jeg gjør det dårlig i brettspill. 😉 "Deres hus og hoteller brenner" meg i ræva!! Og måtte alle dere som sperrer med tårn i Ludo få eksplosive vorter på kjønnsorganene!! Har ikke spilt Monopol og Ludo på årevis. Holder meg til Dominion og Transmission og sånt 1
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #290 Skrevet 13. oktober 2023 sofie777 skrev (Akkurat nå): Har ikke spilt Monopol og Ludo på årevis. Holder meg til Dominion og Transmission og sånt De har jeg ikke hørt om. Det er jo helt fantastisk! Nye spill hvor jeg ikke er fortrolig med reglene, blir superparanoid og skjeller ut alle motspillernes mødre. 1
sofie777 Skrevet 13. oktober 2023 #291 Skrevet 13. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): De har jeg ikke hørt om. Det er jo helt fantastisk! Nye spill hvor jeg ikke er fortrolig med reglene, blir superparanoid og skjeller ut alle motspillernes mødre. Lærer nye spill hver eneste spillkveld og vi skal ha en offentlig kveld i Grenland om nøyaktig en uke (Til alle som leser dette og vil være med, dere finner det sikkert på Facebook, eller dere kan DMe meg) 1
KnekkeBørre Skrevet 13. oktober 2023 #292 Skrevet 13. oktober 2023 sofie777 skrev (3 minutter siden): Lærer nye spill hver eneste spillkveld og vi skal ha en offentlig kveld i Grenland om nøyaktig en uke (Til alle som leser dette og vil være med, dere finner det sikkert på Facebook, eller dere kan DMe meg) Bergbys søt sennep?!
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #293 Skrevet 14. oktober 2023 sofie777 skrev (7 timer siden): Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill???? Vi kunne spilt ludo og sånn
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #294 Skrevet 14. oktober 2023 sofie777 skrev (7 timer siden): Lærer nye spill hver eneste spillkveld og vi skal ha en offentlig kveld i Grenland om nøyaktig en uke (Til alle som leser dette og vil være med, dere finner det sikkert på Facebook, eller dere kan DMe meg) Så hyggelig 😊👍 Kan ikke om en uke dessverre for da skal jeg besøke fattern, men helt fantastisk 😊👍
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #295 Skrevet 14. oktober 2023 sofie777 skrev (7 timer siden): Har møtt noen et par ganger, men er introvert, så egentlig kunne jeg vært på et felles rom med alle i introvert-tråden, men vi kunne sitte med hvert vårt bord og gjøre det vi vil selv. MEN!!! Om jeg fant noen jeg klikket med i et eller annet tema, så kunne vi samles rundt et bord og spille brettspill???? Brettspill er gøy 😀 Det artigste jeg har spilt var et samarbeidsspill hvor man spilte gnomer på en dysfunksjonell ubåt, veldig morsomt 🤣 1 1
Mardina Skrevet 14. oktober 2023 #296 Skrevet 14. oktober 2023 Maskinfører skrev (10 timer siden): Koselig takk i like måte 🥰 Yey, du er tilbake 😁 1
Maskinfører Skrevet 14. oktober 2023 #297 Skrevet 14. oktober 2023 Mardina skrev (1 time siden): Yey, du er tilbake 😁 Ja 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå