Gå til innhold

Hvem fra Kvinneguiden ville du ha møtt?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (38 minutter siden):

Da bodde vi der i ett år samtidig. Jeg flyttet hjemmefra i 2000 😊

Åå parallelle liv. Jeg også, etter jeg hadde rula som milleniumsruss:caps:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Tror jeg også 🤩

Hun er rett og slett veldig morsom og sjarmerende og ekstremt sosial 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ja☺️

Så hyggelig😊

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Ja, stemmer det kona til Steinar Sagen er jo psykolog :)

Ja spesialist i parterapi 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo selvfølgelig noen Man liker bedre enn andre, det er jo helt naturlig og handler om hvem man har kjemi med og sånn.

Det er jo veldig hyggelig å bli nevnt for de fleste men kanskje tilsvarende uhyggelig og bli glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 24.9.2023 den 21.49):

Og jeg som trodde at jeg hadde for drøy humor for din smak.

Men hadde nok antagelig oppført meg bedre i virkeligheten,  lettere for meg å tøffe seg bak en skjerm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (17 timer siden):

Aw, takk :) Hyggelig å bli nevnt. Det ville vært fint :)

Jeg ville møtt @ops2, @Apis, @Entern og sikkert noen flere som har gjort inntrykk på meg over årene. Noen av dem skriver ikke her lenger.

P.S. Jeg har møtt bare 1 bruker her over en kopp te en vinterdag for noen år siden, men jeg tror ikke hun skriver her per dagsdato.

Koselig, tror vi begge har demonstrert utenfor stortinget i fjor ved disse tider? Uten å vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Tror jeg også 🤩

Hun var faktisk med på farmen på en gang, for nesten 20 år siden. 

Lurven skrev (47 minutter siden):

Er jo selvfølgelig noen Man liker bedre enn andre, det er jo helt naturlig og handler om hvem man har kjemi med og sånn.

Det er jo veldig hyggelig å bli nevnt for de fleste men kanskje tilsvarende uhyggelig og bli glemt.

Hadde tatt veldig lang tid å skulle nevne alle da 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hun var faktisk med på farmen på en gang, for nesten 20 år siden. 

Hun hater å minnes på det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (10 minutter siden):

Hun hater å minnes på det 😅

Hvorfor? Hun vant jo til og med publikumsprisen 😄

Men så ble hun og 2 andre tatt for juks og sendt i ekstra tvekamp som hun tapte så kanskje derfor 🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (På 25.9.2023 den 22.44):

Koselig, tror vi begge har demonstrert utenfor stortinget i fjor ved disse tider? Uten å vite om det.

:nigo: Det har vi nok gjort. Selv om vi står langt fra hverandre politisk, er du en av brukerne her jeg klinger best med. 

Lurven skrev (På 25.9.2023 den 22.31):

Og jeg som trodde at jeg hadde for drøy humor for din smak.

Men hadde nok antagelig oppført meg bedre i virkeligheten,  lettere for meg å tøffe seg bak en skjerm 

Det siste gjelder nok mange.

Jeg for min del er gjennomgående lik :)  Men skjønner at mange blir modigere når de ikke må se folk i øynene. Likevel er det enklere for meg å formulere meg skriftlig enn muntlig på et språk som jeg har lært i voksen alder. Jeg har blitt forsøkt ''vervet'' i forskjellige politiske partier av andre foreldre i barnehagen og på skolen som selv er politisk aktive, men jeg er ikke typen som gir intervjuer, stiller opp i lokale debatter og trives sentralt midt i rampelyset. Du finner meg heller bak kulissene eller litt på sidelinjen, følger med og kommer med kommentarer iblant :)  Jeg er en blå person med røde innslag (ikke politiske farger) hvis du har lest ''Omgitt av idioter'' og delingen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

:nigo: Det har vi nok gjort. Selv om vi står langt fra hverandre politisk, er du en av brukerne her jeg klinger best med. 

Det siste gjelder nok mange.

Jeg for min del er gjennomgående lik :)  Men skjønner at mange blir modigere når de ikke må se folk i øynene. Likevel er det enklere for meg å formulere meg skriftlig enn muntlig på et språk som jeg har lært i voksen alder. Jeg har blitt forsøkt ''vervet'' i forskjellige politiske partier av andre foreldre i barnehagen og på skolen som selv er politisk aktive, men jeg er ikke typen som gir intervjuer, stiller opp i lokale debatter og trives sentralt midt i rampelyset. Du finner meg heller bak kulissene eller litt på sidelinjen, følger med og kommer med kommentarer iblant :)  Jeg er en blå person med røde innslag (ikke politiske farger) hvis du har lest ''Omgitt av idioter'' og delingen der :)

Jeg justerer meg litt etter hvem jeg omgås, men det er det sikkert mange som gjør.

Jeg er Grønn med innslag av gult vil jeg si😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...