Gå til innhold

Hva gjør du hvis du er tom for dopapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du hvis du sitter på do og oppdager at du er tom for toalettpapir? Går med skitten rumpe rundt i huset på leting etter et alternativ?

Anonymkode: 69751...2d7

Skrevet

Nei. Jeg tar en dusj.

Anonymkode: 3eaa7...ae5

• Liker 6
Skrevet

Det har aldri skjedd meg i løpet av mine 42 år.

Anonymkode: a0b65...d03

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skjer ikke. Har alltid dopapir. Og etter en ubehagelig opplevelse i Spania tar jeg alltid med meg papirlommetørkler i veska på ferie

Anonymkode: a69f5...af6

• Liker 5
Skrevet

Har aldri skjedd. vokst opp i møblert hjem

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du redd du skal lekke siden du gjør dette? 

Anonymkode: 33ad0...fce

? Nei, opplever at de ikke hadde dopapir på offentlige toaletter der jeg var

• Liker 3
Skrevet

Har aldri skjedd, men om det skjer hadde jeg brukt kjøkkenpapir, papirlommetørkle eller serviett, og selvfølgelig kastet dettet i bosset og ikke i do etterpå!

Anonymkode: d81c4...b55

• Liker 1
Skrevet

Aldri skjedd noen gang! 

Ett hvert oppegående menneske klarer vel å ha litt toalett-papir liggende, og så kjøpe inn mer FØR man faktisk går på det aller siste flaket liksom.        

Anonymkode: 95354...01f

• Liker 4
Skrevet

Jeg legger alltid papir i do før jeg setter meg ned, for å unngå backsplash, så jeg får alltid henta en dorull om jeg er tom FØR jeg begynner mitt fornødne 

Anonymkode: 47f92...f0c

• Liker 5
Skrevet

Du kan vel gå på den lokale bensinstasjonen og gå på do, og så ta med deg litt ekstra papir i lommen.

Anonymkode: dca8c...58a

Skrevet

Har aldri skjedd, har buffet for toalettpapir for månedsvis. Men om det skulle hende så er dusjen rett ved siden av.

Anonymkode: 0a71b...14c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skjer ikke. Har alltid dopapir. Og etter en ubehagelig opplevelse i Spania tar jeg alltid med meg papirlommetørkler i veska på ferie

Hva skjedde i Spania og hvordan løste du det?

Anonymkode: 8ae99...7e7

Skrevet

Ropte på gubben mens jeg satt der og ba han hente papir på den andre toalettet. Siden han lå så godt på sofaen og ikke gadd å komme, tørket jeg meg med sokken hans han hadde slengt på gulvet....

Anonymkode: 21cc3...e7e

Skrevet

Aldri skjedd. Har en backup rull i en skuff på badet som jeg glemmer finnes, den er nok noen år gammel. Kjøper alltid mer før jeg går tom. 

Anonymkode: dc082...386

Skrevet

Jeg kan ikke huske dette har skjedd, men min første tanke er at jeg hadde vasket meg i dusjen… Tar jeg feil? 

Anonymkode: 97952...bac

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Aldri skjedd at jeg har vært tom for toalettpapir. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva skjedde i Spania og hvordan løste du det?

Anonymkode: 8ae99...7e7

Jeg hadde driti, og måtte ta papir som lå i søpla. Det var skikkelig ekkelt, og gikk rett på hotellrommet og dusja, lenge. Nå har jeg alltid våtservietter eller papirlommetørkle i veska, og ihvertfall når jeg er på ferie. Det var så nasty

Skrevet

Bruker serviett eller tørkepapir.

Anonymkode: 3a001...f3b

Skrevet

Har kun skjedd når jeg er hjemme, og da har jeg både vann, såpe og våtservietter lett tilgjengelig. Null stress.

Anonymkode: 348b8...f81

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva gjør du hvis du sitter på do og oppdager at du er tom for toalettpapir? Går med skitten rumpe rundt i huset på leting etter et alternativ?

Anonymkode: 69751...2d7

Bruker våtservietter

Anonymkode: ce097...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...