Gå til innhold

Konsekvenser til barn som skriver på roblox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 9 år som har skrevet på engelsk med ei som han tydeligvis ikke kjenner i det virkelige liv, men er «kjæreste» med på nett, roblox. Veldig voksent engelsk språk, typ «I love you» og hvor mye han savner henne, at han var redd hun var utro da hun ikke svarte, at hun var «cute» etc. 

Han sier selv at hun er den eneste som støtter ham på roblox når de spiller

Jeg har egentlig som regel at han okke får lov til å være venn med andre han ikke kjenner  Han ble helt fortvilet når jeg sa at han må slette han. Jeg sa derfor at jeg skulle tenke mer på saken  Er dette uskyldig eller bør jeg var streng og si at han må slette henne?

Anonymkode: 8bed6...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har en gutt på 9 år som har skrevet på engelsk med ei som han tydeligvis ikke kjenner i det virkelige liv, men er «kjæreste» med på nett, roblox. Veldig voksent engelsk språk, typ «I love you» og hvor mye han savner henne, at han var redd hun var utro da hun ikke svarte, at hun var «cute» etc. 

Han sier selv at hun er den eneste som støtter ham på roblox når de spiller

Jeg har egentlig som regel at han okke får lov til å være venn med andre han ikke kjenner  Han ble helt fortvilet når jeg sa at han må slette han. Jeg sa derfor at jeg skulle tenke mer på saken  Er dette uskyldig eller bør jeg var streng og si at han må slette henne?

*slette henne 

Skrevet

Hvor gammel  er "hun"?

Anonymkode: cdd4c...541

Skrevet

Helt greit at han får nettvenner, men du bør forsikre deg om at det ikke er Pedo 54 som utgir seg for å være en 9 år gammel jente.

Samt ta en grundig prat med din sønn om nettvett, at ikke alle er de de utgir seg for å være, grensesetting mtp hva som deles, bestikkelser - penger mot bilde osv.

Anonymkode: ec144...a92

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...