Gå til innhold

Hvordan få bort disse flekkene fra dør!? Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis malingen er blitt misfarget er det ingenting du kan vaske vekk. 

Anonymkode: ba250...3d9

Men noe har slippet tak, er det misfarging eller skitt? Forstår ikke hvordan det er skitt når det er akkurat der kurvene har hengt 🙈

Anonymkode: c8e24...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men noe har slippet tak, er det misfarging eller skitt? Forstår ikke hvordan det er skitt når det er akkurat der kurvene har hengt 🙈

Det er ikke skitt, det er misfarging. Du må få det lyst igjen. Har du white sprit? Kan hende du forsiktig må vaske med det.. men pass malinga under 

Anonymkode: 4a020...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke skitt, det er misfarging. Du må få det lyst igjen. Har du white sprit? Kan hende du forsiktig må vaske med det.. men pass malinga under 

Ok, men da jeg tørket av i begynnelsen med klut så fikk jeg tatt vekk en del på kluten 🤷🏻‍♀️ Så ut som skitt 🙈 

usikker på om jeg har det, men har flekkfjerner for hvitt tøy. Skal prøve med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, blåbærpike said:

Sitronskrubb fra På Stell. Jeg hadde prøvd alt på diverse misfarginger og flekker rundt om kring i huset vi overtok for 1 år siden. Så ble jeg tipset om denne, den tok omtrent alt. Den ødela heller ikke malingen der jeg brukte den på malte overflater. 

https://paastell.no/produkt/sitronskrubb/

Jeg har sitronsåpen hjemme 😊 Skal prøve med den også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Tec7 HP clean. Vi kjøpte ei ny balkongdør som hadde noen stygge flekker da vi pakket den ut. Klarte ikke å få bort dette selv, så vi klagde og de ga oss ei flaske Tec7 for å prøve, før vi evnt fikk ny dør. Det gikk av som en drøm. 

Anonymkode: 4c784...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ok, men da jeg tørket av i begynnelsen med klut så fikk jeg tatt vekk en del på kluten 🤷🏻‍♀️ Så ut som skitt 🙈 

usikker på om jeg har det, men har flekkfjerner for hvitt tøy. Skal prøve med det 😊

Ja men at flekken er misfarging pga skitt støv fukt osv, da trengs det litt hardere lut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malinga har blitt misfarget etter å ha fått et annet lys enn resten av døra. 
Skjedde under et teppe på et malt gulv hos meg, måtte male på nytt.

Anonymkode: cf16c...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...