Gå til innhold

Positiv EL test dag 15 OG dag 19...

Anbefalte innlegg

Gjest EPICA i.i.
Skrevet

Ser ut som du hadde rett Malama...

Betyr det kroppen forberedte seg på EL første gang, men at denne gangen får jeg EL?...Hvis da mensen kommer 2 uker etter ca....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om mensen kommer to uker etter (gitt at du har en luatealfased på 14 dager da) så betyr det mest trolig det ja.

Det det aller mest betyr slik jeg ser det er at det ville gjøre det mye enklere for deg om du tempet i tillegg... ettersomt empen BEKREFTER og el-tester bare "sier at den trolig nærmer seg" Som du har opplevd nå...

Så slapp du å lure, mener jeg.

Endret av Malama
Skrevet

Ja det er sant ;)

Men kommer bare til å glemme det hvis jeg må gjøre det før jeg står opp..

Da er jeg helt i svime.. :ler:

Skrevet

Det er en vanesak. Våkne, stappe måletingest i munnen, prøve å ikke sovne før den er ferdig. legge bort målesak, sove litt mer (ja, for jeg har vekking på klokka seks og måler klokka seks, men svært mange dager er min samboer tilhenger av "en halvtime til". Og noen dager er det jo helg. Da sover jeg masse mer)

Senere på dagen, etter jobb, sjekker jeg siste temp og fører den pent inn på grafen min. Det funkerså greit så.

Jeg har jo gjort dette i ti måender nå, og det tok meg slett ikke lang tidå huske å gjøre dette me en gang jeg våkner. Det re en vane, jeg føler meghelt rar om jeg skal stå opp uten å ha målt, nesten som om jeg skulle glemt brillene, eller ikke pussa tenner.

Og om du skulle glemme det en dag.. så er jo ikke det krise da.

Men for al del, du velger selv. Det ville jo likevel spare deg for disse undringne OM du har hatt EL eller ei da...

Skrevet

Ja, det hadde vært mye greiere å visst.

Særlig nå når jeg fikk to positive tester..

Skal begynne med temping etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...