Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan sikkert ikke hjelpe meg, og jeg bør sikkert sende de en mail, men jeg prøver likevel.

jeg er på utveksling i Spania og vil melde meg inn på et treningsstudio. De spør om IBAN nummer, noe som jeg fant. Det er seks bokser som jeg skal skrive inn mitt 15 tegn lange nummer, men det går ikke. De vil ja 4 tegn i hver boks. Jeg bare trenger en ansvarlig voksen til å si at jeg dessverre må oppsøke treningsstudioet selv med min dårlige spansk og si atjeg vil bli medlem. Hva hadde du som voksen gjort i min situasjon?

Anonymkode: 08527...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du har fått med all bokstavene og sifrene? 

Anonymkode: 2ba13...eac

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er du sikker på at du har fått med all bokstavene og sifrene? 

Anonymkode: 2ba13...eac

Jeg har 2 bokstaver, 15 sifre

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har 2 bokstaver, 15 sifre

Nei 2 bokstaver, 13 sifre

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere kan sikkert ikke hjelpe meg, og jeg bør sikkert sende de en mail, men jeg prøver likevel.

jeg er på utveksling i Spania og vil melde meg inn på et treningsstudio. De spør om IBAN nummer, noe som jeg fant. Det er seks bokser som jeg skal skrive inn mitt 15 tegn lange nummer, men det går ikke. De vil ja 4 tegn i hver boks. Jeg bare trenger en ansvarlig voksen til å si at jeg dessverre må oppsøke treningsstudioet selv med min dårlige spansk og si atjeg vil bli medlem. Hva hadde du som voksen gjort i min situasjon?

Du må dessverre oppsøke treningsstudioet selv med din dårlige spansk og si at du vil bli medlem.

Anonymkode: 34039...e9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du fyller på med X-er på slutten om du har flere felt enn 15, eks. NO4970011234567XXXXXXXXX.

Jeg har tidligere jobbet med utenlandsbetalinger.

Anonymkode: 66d4f...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...