Gå til innhold

Vurderer å ikke teste på testdag men vente på at mensen skal komme. Andre som ikke har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️

Anonymkode: f8b34...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest :) 

Anonymkode: 74e2a...8b8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mitt første innsett (som var negativt) kom mensen samme morning som testdag (DPO 17 tror jeg), da virket det som om kroppen ikke klarte å «vente» lenger på mensen. Hadde tatt cyclogest på morningen som vanlig. Med andre ord, fikk etterhvert mensen tross cyclogest :) 

Anonymkode: 74e2a...8b8

Tusen takk for svar ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei ❤️ hadde mitt 2 innsett av donoregg denne uken. Og etter mange nedturer vurderer jeg å la være å teste i det hele tatt. Men går på cyclogest og progynova, albyl e og prednisolon. Vil cyclogest utsette mensen i evigheter? På forhånd takk for svar ❤️

De innsettene jeg har brukt Cyclogest har jeg ikke fått mensen før 2-3 dager etter jeg sluttet på progesteron.. Så det varierer om progesteron holder tilbake mens eller ikke. Når jeg har brukt Lutinus har jeg fått mensen på tross av progesteronstøtten. 

Anonymkode: f29cc...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...