AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Godt tilbud til 11.000 kr nå. Går robotstøvsugeren mellom små ting som mellom kjøkken og spise stoler? Er dere fornøyd med støvsuging og moppefunksjon? Slipper du å støvsuge / vaske selv? Går den over kantene mellom rommene? Anonymkode: 651be...b08
skrue Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Først og fremst tenker jeg at 11000 er en vanvittig pris for en slik maskin. Kjøpte s6 MaxV for noe under 4000 for to år siden. Om den går mellom avhenger i grunnen bare av hvor stor den er og avstanden mellom stolbein osv - sjekk størrelsen (diameter) på roboten og legg til ett par cm. Du kan få kjøpt overganger om terskler skulle vise seg å være for høye. Jeg pleier å sette stoler opp på bordet når den skal ta en runde. Da tar runden mindre tid. Og den kommer til overalt. Superfornøyd med støvsugingen, pleier å si det er et tidsskille før og etter. Mopping har jeg aldri brukt. Ikke spesielt nødv her.
Kaisada Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt tilbud til 11.000 kr nå. Går robotstøvsugeren mellom små ting som mellom kjøkken og spise stoler? Er dere fornøyd med støvsuging og moppefunksjon? Slipper du å støvsuge / vaske selv? Går den over kantene mellom rommene? Anonymkode: 651be...b08 Bruker den jeg har fryktelig lite og har gått over til å bruke den gamle hvor jeg kommer til bak tv, sofa og støvsuger møbler og andre støvmagneter. Robotstøvsuger fungerer greit til hverdagsstøv midt på gulvet, men altså dårlig til litt mer omhyggelig rengjøring.
Ms. Steele Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Vi har den og er superfornøyd. Vi setter den på via en app på tlf hver morgen. Jeg har ikke vasket gulvet en eneste gang etter at vi kjøpte den. Den kommer til så og si over alt. Jeg må gå over noen hjørner her og der av og til, men det er det verdt. Den går mellom stolbenene, men jeg setter opp stolene en dag i uken for å få med alt under også. Vi betalte 14500 kr for den, så om den koster 11 000 nå så er jo det ganske mye billigere. Vi har litt høye dørterskler, så den går ikke inn på soverommene. Det er i og for seg helt ok, for der trenger vi ikke støvsuge fullt så ofte som de øvrige rommene som brukes hele tiden. Den settes i de rommene etter behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå