Gå til innhold

Synes du skallede menn er attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig synes jeg det er skikkelig frastøtende. Kunne aldri i verden tenke meg å ta i en skallet mann en gang! Æsj. Synes det er merkelig at folk i det hele tatt gidder å være skallet, det finnes da massevis av behandlinger og andre muligheter for å holde på håret i dag?

Anonymkode: 387eb...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er attraktivt på noen. Endte opp med en skallet mann selv, en som dessverre ikke kler det så altfor godt.

Anonymkode: c5d1a...7ce

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt ærlig synes jeg det er skikkelig frastøtende. Kunne aldri i verden tenke meg å ta i en skallet mann en gang! Æsj. Synes det er merkelig at folk i det hele tatt gidder å være skallet, det finnes da massevis av behandlinger og andre muligheter for å holde på håret i dag?

Anonymkode: 387eb...c84

De fleste som er skallet er det pga sykdom eller at de mister hår. Muligens spiser de svært usunt eller kroppen reagerer på noe. 

Så spørsmålet er vel heller, hvis du kan velge mellom en syk og en frisk person, hva velger du?

Anonymkode: fa529...f90

Skrevet

Ja absolutt. Da jeg møtte min eks, skallet, faktisk glattbarbert på hodet, synes jeg han var den vakreste man på jord. Det synes jeg for så vidt enda... 

Anonymkode: d4e16...bf6

• Liker 1
Skrevet

En pen mann er like pen uten hår. 

Anonymkode: a5ac0...214

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, mrn der kan oppveies av andre gode egenskaper. Heller en skalla mann een f.eks en tjukk mann.

Anonymkode: 93c9f...a73

• Liker 2
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men måne slik som jeg har er supersexy!! (Send pm)

• Nyttig 1
Skrevet
Michaelhe skrev (2 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, men måne slik som jeg har er supersexy!! (Send pm)

Måne er hot! 🙋🏼‍♀️ Jeg digger det. 

Anonymkode: 81279...ff7

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes ikke det er attraktivt med skalla menn 😊 

• Liker 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet

Mange faktorer som spiller inn hvorvidt han er attraktiv eller ikke. Foretrekker hår, men det er ikke en dealbreaker om han ikke har det.

Skrevet

Det gjør ingen forskjell.

Anonymkode: 06648...f28

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste som er skallet er det pga sykdom eller at de mister hår. Muligens spiser de svært usunt eller kroppen reagerer på noe. 

Så spørsmålet er vel heller, hvis du kan velge mellom en syk og en frisk person, hva velger du?

Anonymkode: fa529...f90

Det er det mest dummaste jeg noen gang har hørt. Som oftast mister menn  håret pga. arveleg gener. Dette kan også skje med kvinner.

Hilsen mann med kort klipt hår

Anonymkode: e1733...810

• Liker 2
Skrevet

Ja de kan så absolutt være attraktive!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje, spørs på ansiktet. Møtte en skallet mann på ferie som gikk i hælene på meg i 2 uker og sa hver dag " er så betatt av deg", kunne ikke annet enn å like han til slutt, bare synd at samboeren hans gikk bak han og hørte på..

Skrevet

Barbert hodet er det mest sexy som finnes.

Anonymkode: 52961...e02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
makkapakka skrev (3 timer siden):

Kanskje, spørs på ansiktet. Møtte en skallet mann på ferie som gikk i hælene på meg i 2 uker og sa hver dag " er så betatt av deg", kunne ikke annet enn å like han til slutt, bare synd at samboeren hans gikk bak han og hørte på..

Hva i lovens navn? 😅😟

Anonymkode: 7dba3...8fe

Skrevet

Det er en grunn til at de ikke har hår, de er jo så fordømt varmt for skallen å være så hot. 😗 

Anonymkode: 7dba3...8fe

• Liker 2
Skrevet

Noen kan være det, feks the Rock🫢

Anonymkode: 902f3...a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...