AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #81 Del Skrevet 26. mars 2024 Selvbetjening. Kan kjøpe komboen tamponger, bind, potetgull og smågodt uten at det føles kleint. Anonymkode: ea35b...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #82 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 16.18): Hva foretrekker du og hvorfor? Anonymkode: 62cca...9ca betjent kasse, selv om jeg må vente - nettopp fordi jeg ikke ønsker eller får noen "fordeler" i grunnen ved å gjøre jobben for butikken selv. Tvert imot tillater jeg ved å gå til selvbetjening at de kan redusere betjeningen og påføre de som faktisk er der merarbeid.. Anonymkode: 8ac56...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #83 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): betjent kasse, selv om jeg må vente - nettopp fordi jeg ikke ønsker eller får noen "fordeler" i grunnen ved å gjøre jobben for butikken selv. Tvert imot tillater jeg ved å gå til selvbetjening at de kan redusere betjeningen og påføre de som faktisk er der merarbeid.. Anonymkode: 8ac56...491 Hvilket merarbeid snakker du om? Påfyll og generelt vedlikehold av butikken? Kanskje du tenker på de stakkars ansatte som nå har tid til å hjelpen kundene? Dette er en del av det det innebærer å jobbe. Anonymkode: 72b6e...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #84 Del Skrevet 26. mars 2024 Jeg velger å heienpå selvbetjeningskassene. Mange fordeler for ansatte og kunder. Ser flere boikotter der på grunn av ansettelser o.s.v.. Kanskje noen av dere som jobber i slike butikker kan komme med deres syn på de? Anonymkode: 72b6e...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #85 Del Skrevet 26. mars 2024 Jeg jobber i butikk hvor det ikke er selvbetjente kasser. Vil ikke ha det heller da vi sannsynligvis ville fått enda mere svinn pga det. Men jeg drømmer om en type scanner/ fremtid hvor folk blir scannet ved å gå gjennom dørene og deretter automatisk trukket for varer fra vår butikk😅 slutt på å sløse tid i kassa og slutt på tyveri🤯 Anonymkode: bb770...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest storetora Skrevet 26. mars 2024 #86 Del Skrevet 26. mars 2024 Ja takk begge deler. Småting selvbetjent, stor handlekurv, betjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #87 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Selvbetjening. Liker ikke folk. Anonymkode: 2e8b4...ba5 Oda høres perfekt ut for deg. Anonymkode: 512db...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #88 Del Skrevet 26. mars 2024 Jeg velger fra gang til gang. Og tar det som er raskest for meg der og da. Storhandler jeg går jeg alltid i kasse, i selvbetjening er det for dårlig plass, det er for mye som går feil. Og ikke minst alt for mye i løsvekt som må søkes opp. Men med kun noen få varer som scanner lett, så velger jeg selvbetjening. Anonymkode: 1700f...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #89 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Selvbetjening. Kan kjøpe komboen tamponger, bind, potetgull og smågodt uten at det føles kleint. Anonymkode: ea35b...485 Det kommer med alderen..Om du synes tamponger er kleint kan du jo kjøpe på nett. Anonymkode: 512db...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 26. mars 2024 #90 Del Skrevet 26. mars 2024 Selvbetjent. Og aller helst på Coop der man kan scanne varene underveis og legge de rett i posen. Kjapt og effektivt. Det å handle matvarer er bare et nødvendig onde som jeg ønsker å bruke minst mulig tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå