Gå til innhold

Selvbetjeningskasse eller betjent kasse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selvbetjening. Kan kjøpe komboen tamponger, bind, potetgull og smågodt uten at det føles kleint.

Anonymkode: ea35b...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 16.18):

Hva foretrekker du og hvorfor? 

Anonymkode: 62cca...9ca

betjent kasse, selv om jeg må vente - nettopp fordi jeg ikke ønsker eller får noen "fordeler" i grunnen ved å gjøre jobben for butikken selv. Tvert imot tillater jeg ved å gå til selvbetjening at de kan redusere betjeningen og påføre de som faktisk er der merarbeid.. 

Anonymkode: 8ac56...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

betjent kasse, selv om jeg må vente - nettopp fordi jeg ikke ønsker eller får noen "fordeler" i grunnen ved å gjøre jobben for butikken selv. Tvert imot tillater jeg ved å gå til selvbetjening at de kan redusere betjeningen og påføre de som faktisk er der merarbeid.. 

Anonymkode: 8ac56...491

Hvilket merarbeid snakker du om? Påfyll og generelt vedlikehold av butikken? Kanskje du tenker på de stakkars ansatte som nå har tid til å hjelpen kundene? Dette er en del av det det innebærer å jobbe.

Anonymkode: 72b6e...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg velger å heienpå selvbetjeningskassene. Mange fordeler for ansatte og kunder. Ser flere boikotter der på grunn av ansettelser o.s.v.. Kanskje noen av dere som jobber i slike butikker kan komme med deres syn på de?

Anonymkode: 72b6e...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber i butikk hvor det ikke er selvbetjente kasser. Vil ikke ha det heller da vi sannsynligvis ville fått enda mere svinn pga det. Men jeg drømmer om en type scanner/ fremtid hvor folk blir scannet ved å gå gjennom dørene og deretter automatisk trukket for varer fra vår butikk😅 slutt på å sløse tid i kassa og slutt på tyveri🤯

Anonymkode: bb770...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Selvbetjening. Liker ikke folk.

Anonymkode: 2e8b4...ba5

Oda høres perfekt ut for deg.

Anonymkode: 512db...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg velger fra gang til gang. Og tar det som er raskest for meg der og da. 

Storhandler jeg går jeg alltid i kasse, i selvbetjening er det for dårlig plass, det er for mye som går feil. Og ikke minst alt for mye i løsvekt som må søkes opp. 

Men med kun noen få varer som scanner lett, så velger jeg selvbetjening. 

Anonymkode: 1700f...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Selvbetjening. Kan kjøpe komboen tamponger, bind, potetgull og smågodt uten at det føles kleint.

Anonymkode: ea35b...485

Det kommer med alderen..Om du synes tamponger er kleint kan du jo kjøpe på nett.

Anonymkode: 512db...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbetjent. Og aller helst på Coop der man kan scanne varene underveis og legge de rett i posen. Kjapt og effektivt. Det å handle matvarer er bare et nødvendig onde som jeg ønsker å bruke minst mulig tid på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...