AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Må menn forebygge at det henger enda mer? Jeg forstår ikke hvorfor det må holdes på plass, er det som å gå uten BH og få hengepupper på en måte? (sammenligner med utstyret til menn). Ble bare litt nysgjerrig på dette 😅. Anonymkode: 18f8f...cd3 1
1000x Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Svarer bare for meg selv. Jeg synes det er best at det holder seg i ro. Dersom det beveger seg hit og dit vil det oppta bevisstheten. Det blir litt som å tenke jeg-har-kuk-og-baller hver gang jeg tar et skritt. Litt bevegelse er greit, som når ballene gnisser mot lårene av og til. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Det er viktig at ting holdes på plass... Ellers hadde det jo vært fare for at man tråkka på utstyret Anonymkode: fb4ce...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Inget undertøy holder ting på plass som en tanga. Det er min favoritt. Med en boxere så må man gå og rette på ting hele tiden. Har ikke brukt noe annet i 25år,og jeg har fast og fin pung. Jeg vil påstå at hvis ballene får henge fritt, begynner ballene på sin vei med å sige ned og du får henge baller som gammel. Anonymkode: 5ce09...89a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Det viktigste er jo at det er sexy?? Anonymkode: 7401b...eea
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 Jeg liker at undertøyet er formsydd og gir utstyret litt spillerom. Enten det er boxere eller badeshorts. Anonymkode: 1908c...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå