AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Jeg har ikke peiling på utstilling, men har en valp som jeg har lyst til å stille ut. Får alle hunder som er i ringen premie? Eller er det noen som går ut som «upremierte»? Tenker å prøve på valpeshow først😄 Anonymkode: a73ea...c21
Diamant20 Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 På valpeshow får alle valper sløyfe
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Diamant20 skrev (1 time siden): På valpeshow får alle valper sløyfe Deltakersløyfe? Dersom en «bare» får deltakersløyfe, vil det si at valpen ikke er lovende? Og at den kanskje ikke har noe i ringen å gjøre?😬 Anonymkode: a73ea...c21
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Det må komme an på utstilling. Min valp ble BIM -best i motsatt kjønn. Dvs en tispe vant, og han kom på 2.plass. tror ikke de andre fikk noe, men vi fikk en flott rosett Anonymkode: 2fb45...c6f 1
Diamant20 Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Deltakersløyfe? Dersom en «bare» får deltakersløyfe, vil det si at valpen ikke er lovende? Og at den kanskje ikke har noe i ringen å gjøre?😬 Anonymkode: a73ea...c21 Man kan få HP på valp. Om valpen ikke får HP en dag betyr ikke det at den ikke er lovende, det var bare i dens dag. Jeg har en valp som ble BIR og BIS 2 en dag og ikke fikk HP dagen etterpå. Hun var sliten dagen etterpå, ble luftet for lenge for å få henne på do og var sliten. Hun klarte ikke å vise seg fint, og var sånn sett ikke lovende den dagen. Mange hunder trenger også tid på å vise seg fint. Valpeshow er først og fremst nyttig miljøtrening. Går det ikke bra trenger du ikke legge hele karrieren på is. Selv de beste kan få VG en dag og vinne dagen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå