Ellevill Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Noen erfaring med disse? Vær gjerne konkret! 🤗
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Har stoler fra jysk nå. Jonstrup i immitert skinn og eikebein. Alle stolene vipper da beina er i ulik lengde. Skinnet er umulig å holde reint, og de ble stygge ganske fort. har hatt fra jysk før, og opplevde også da at noen av stolene vippet, men ellers var jeg fornøyd Anonymkode: deb84...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har stoler fra jysk nå. Jonstrup i immitert skinn og eikebein. Alle stolene vipper da beina er i ulik lengde. Skinnet er umulig å holde reint, og de ble stygge ganske fort. har hatt fra jysk før, og opplevde også da at noen av stolene vippet, men ellers var jeg fornøyd Anonymkode: deb84...f0b Har samme stoler. Liker de ikke. Byttet 3 av 4 stoler på reklamasjon. Neste gang ryker alle 4 stolene. Dette gidder jeg ikke lengre. Stolene har forskjellig lengde på beina, noe som medfører at plastikk knottene under beina knekker. Kvaliteten er jevnt over dårlig. Forøvrig vasker jeg stolene med salovann på sprayflaske. Det tar flekker. hadde furugulv i tidligere leilighet, gulvet ble ødelagt av stolbeina. Anonymkode: 93de1...639
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Har stol fra Jysk, dårlig kvalitet. Eller du får det du betaler for. Sittedelen er vond å sitte på. Anonymkode: 58322...5b6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Har hatt stoler fra Jysk. Ikke fornøyd. De vippet, skruene løsnet jevnt og trutt, ble fort stygge osv. De var rimelige så man får det man betaler for;) Anonymkode: 99ae8...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Vi har også Jonstrup-stoler fra Jysk (i stoff, da, ikke imitert skinn), kjøpte de i 2019 og de er like fine. Det er jo ikke super kvalitet, føles definitivt litt billige ut, men de er greie å sitte i og vi har i hvert fall ikke samme problem som andre her har nevnt med at de vipper. Kjøpte de på salg til 250 kroner stykket, så til den prisen er jeg fornøyd! Anonymkode: 7bef1...28d 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Har bare dårlig erfaring. Jysk sine er dårlig byggekvalitet, søstrene grene og Feel er mest til pynt, tåler ikke normal vekt. I tillegg er det dyrt. Anonymkode: 7faa0...7b5
Duff Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Vi har også hatt Jonstrup og de var nermest umulig å få flyttet bakover når vi skulle reise oss fra bordet.
powerpuffen Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Vi har disse. https://jysk.no/spisestue/spisestoler/stol-pebringe-floyel-gra/eik Superfornøyd! de er veldig solide og vi har ingen problemer med å skyve de på gulvet osv (har satt slike filtknotter under og da sklir de mye lettere på parketten!) 1
Tipaa Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 Kjøpt endel møbler fra jysk og må si det er regelrett drit. utemøblene var skjeive, såvidt jeg fikk skrudd sammen bordet. Hagestolene var skjeive. kjøpte en oppbevaringsmøbel til å ha på badet. Manglet skruehull! kjøpte skostativ som var bare skrap. Et lite vindpust så hadde den knekt sammen. kjøpte et sett med små runde bord. Må hele tiden stramme bordbeina fordi de løsner. Så ligger de jevnt over på samme pris som IKEA. Handler heller der!!! 1
Djungelvrål Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Har noen ekstra spisestuestoler fra jysk med stoffsete og imiterte tre/metallbein. Solide og gode men ikke så fine at jeg har de stående fremme annet enn når jeg ska dekke på til flere enn 6 stykker. De var utrolig billige https://jysk.no/spisestue/spisestoler/stol-jonstrup-gra/eikefarget-0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Vi har Jysk risskov. Er fornøyd med de, ikke opplevd noe vipping her. Anonymkode: 2cf4e...bf7
Kranken Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Vi har Risskov fra Jysk og er fornøyd med dem. Vi trengte 15 stoler så det var helt uaktuelt å kjøpe dyre stoler. Har fått noen komplimenter for dem av folk som er overrasket over at de er fra Jysk når jeg forteller det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Har både kjøkkenstoler og spisestuestoler fra Søstrene Grene. Hatt de i rundt 5 år tror jeg. De er like fine😊 Gode å sitte i. Anonymkode: f8166...caa
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 Jeg synes at det er flere stoler på Jysk som både gode å sitte i, og er bra kvalitet. Men man er nødt til å se sammenheng mellom pris og kvalitet her. Kjøper man en stol til 250 kroner, burde forventninger til kvalitet være lave. Men HVIDOVRE, ADSLEV, LYNGHOLM og HYGUM stoler fra Jysk, er alle gode å sitte i, og bra kvalitet. Jeg synes at vanligvis, jevnt over, får man mer for pengene på Ikea enn på Jysk. Men det er noen unntak, og spisestoler er i mine øyne ett slikt unntak. Hvis man ikke er ute etter en spisestol i plast, som kan brukes både ute og inne (dette er stoler som Ikea FANBYN), tror jeg at man kan få bedre spisestol for pengene på Jysk, enn på Ikea. Altså, Ikea har gode spisestoler også, slike som STOCKHOLM, men de er bare dyrere. Andre produkt, som er bedre og billigere på Jysk enn på ikea, er overmadrasser, WELLPUR. Anonymkode: b0859...0ba
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #16 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 15.25): Har stoler fra jysk nå. Jonstrup i immitert skinn og eikebein. Alle stolene vipper da beina er i ulik lengde. Skinnet er umulig å holde reint, og de ble stygge ganske fort. har hatt fra jysk før, og opplevde også da at noen av stolene vippet, men ellers var jeg fornøyd Anonymkode: deb84...f0b Har hatt den stolen i 5 år å de er ikke ujevne i bein, rikkelaktig eller noe sånt. Det imiterte skinnet har også holdt seg veldig bra, de er jevnlig vasket å tørket av med både vann å sterkere midler. Anonymkode: f2c9a...4a6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Har disse stolene fra Jysk. De er bra kvalitet. Er i eik. Ser de har blitt en del dyrere fra jeg kjøpte de (tror de da kostet 900kr). https://jysk.no/spisestue/spisestoler/stol-vadehavet-eik?search_category=auto_suggestion&query=vade Anonymkode: 70fbd...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå