AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Del Skrevet 23. september 2023 Har dere noen tanker om kjerringråd ift det å bli gravid? Har det noe for seg? Jeg har fått tips om å drikke granateplejuice, at det skal gjøre det lettere å bli gravid. Fikk også tips om å kysse en baby i panna (?!). Men det fikk meg til å tenke på at det kanskje er andre råd som muligens kan fungere? Noen som vet? Anonymkode: f5356...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 23. september 2023 #2 Del Skrevet 23. september 2023 Kjerringråd er som regel like effektivt som å be til gud 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Del Skrevet 23. september 2023 Var sagt tidligere at beste tidspunktet for å bli gravid var ved fullmåne. Har hørt mange historier omkring dette tema, men kan desv ikkje huske alle idag. Anonymkode: 4d824...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 23. september 2023 #4 Del Skrevet 23. september 2023 Drikke grapefruktjuice i uka før eggløsning. Det skal visst gi mer eggløsningsslim så sædcellene svømmer lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. september 2023 #5 Del Skrevet 23. september 2023 Vitex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Del Skrevet 23. september 2023 Er det noen av dere som snuser? Når vi var i prøveperioden, ba jeg mannen min om å kutte ned på snusen. Det er bevisst at snus kan ha innvirkning på sædkvaliteten. Anonymkode: 6d378...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Del Skrevet 23. september 2023 Kanskje ikke et kjerringråd og kan være tilfeldigheter: Etter en lenger prøveperiode kjøpte jeg noen injeksjonsgeler som skulle bidra til bedre miljø for sædcellene på apoteket. Ble gravid på første prøverunde da. Anonymkode: bff42...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Del Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje ikke et kjerringråd og kan være tilfeldigheter: Etter en lenger prøveperiode kjøpte jeg noen injeksjonsgeler som skulle bidra til bedre miljø for sædcellene på apoteket. Ble gravid på første prøverunde da. Anonymkode: bff42...9c3 Hva het disse? Mener du sånne melkesyregreier? Vivag eller hva de heter? Anonymkode: a8293...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. september 2023 #9 Del Skrevet 23. september 2023 Vi skulle kjøpe katt om vi ikke ble gravid den runden.... la oss si det ble aldri noe katt hehe. Men tror dessverre ikke kjerringråd funker...da det er bare sperm, eggløsning, tid og fruktbarhet som spiller inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #10 Del Skrevet 23. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva het disse? Mener du sånne melkesyregreier? Vivag eller hva de heter? Anonymkode: a8293...e9c Jeg tror hun mener gele du tar bruker for å etterligne eggløsningsslim. Prefert er den meste kjente. Det har ikke hjulpet meg da. Anonymkode: 31949...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Del Skrevet 24. september 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Har dere noen tanker om kjerringråd ift det å bli gravid? Har det noe for seg? Fikk også tips om å kysse en baby i panna (?!). Anonymkode: f5356...95e Viss det funka, så hadde dei som er småbarnsmor hatt kontinuerleg baby! Men samtidig så var det jo ofte standard med en baby i året i gamle dager. Kanskje derfra det kjerringrådet kommer? 😁 Anonymkode: ca320...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 12.47): Har dere noen tanker om kjerringråd ift det å bli gravid? Har det noe for seg? Jeg har fått tips om å drikke granateplejuice, at det skal gjøre det lettere å bli gravid. Fikk også tips om å kysse en baby i panna (?!). Men det fikk meg til å tenke på at det kanskje er andre råd som muligens kan fungere? Noen som vet? Anonymkode: f5356...95e Etter å ha slitt med fertilitet og fått barn med hjelp av IVF så kjenner jeg jeg blir smått provosert av disse såkalte kjerringrådene som nevnes her 😅 Faktorer som helse, kosthold, alder, flaks og uflaks spiller inn. You do you selvfølgelig og noen blir sikkert gravide etter å ha kyssa en baby i panna, men det er like troverdig som julenissen Anonymkode: 62d08...c53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #13 Del Skrevet 25. september 2023 Ikke kjerringråd. Jeg hadde god effekt av akupunktur. Man kan si placebo eller hva, men for min del funket det! Gikk fra sykluser 35-40 dager til 28 dagers regelmessig syklus. Og gravid Anonymkode: 54a13...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Del Skrevet 25. september 2023 Så mye sex som mulig, helst med forskjellige menn for å få variasjon i sperm. Å bli gravid er ikke noe hokus pokus, har du egg så pul i vei. Anonymkode: 81c34...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #15 Del Skrevet 26. september 2023 Wild Yam tilskudd. Eneste syklusen jeg brukte det så ble jeg gravid, etter et års prøving. Kan være tilfeldigheter ja men uansett verdt et forsøk Anonymkode: 69355...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå