AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Del Skrevet 23. september 2023 Hva er det siste du har laget? Og hvor finner dere inspirasjon? Anonymkode: 4be84...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. september 2023 #2 Del Skrevet 23. september 2023 Nett nå for tiden holder jeg bare på med noen halloween dekorasjoner til en fest jeg skal ha. Mye gøy på de typiske billig kjedene men også gøy å pusle på litt selv med ting som gjør huset klart for en skrekkelig koselig kveld (jeg er kanskje barnslig sånn sett men en får ikke mer moro enn en gjør det til selv...) søker på pinterest/nettet etter inspirasjon som her Som sagt; bare enkle tullete men gøye halloween prosjekter... Til jul lager jeg såper, kranser, litt spiselig snop og karameller osv, har juleverksted med noen venner Ellers lager jeg noen kongelenker/droningkjeder Har laget meg sengegavel og stuebord i de siste året, pusler nå på med litt ymse.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ern66 Skrevet 24. september 2023 #3 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg har heklet en juleduk .🧑🎄❤️ og brodert ett bilde som jeg ga til min søster ! Dette gjorde jeg , i sommer . Skal starte på i gjen med nytt broderings prosjekt når vi drar til Kreta på torsdag !🌺🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå