Ibenholt Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hvordan bruke foundation i pudderform? Blander man de med vann eller hva? Har ikke helt skjønt det. Jeg leser om noe som heter "correctors" eller "erasers" på www.pureluxecosmetics.com, hvor det står at man skal ha de på før foundation osv. Men hvordan får man brukt pudder som foundation, uten at det er i kremform? Muligens et veldig dumt spørsmål, men jeg blir kjempegla for svar! Endret 23. januar 2006 av Lanalia
Ibenholt Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2006 hjeelp. Jeg har virkelig ikke skjønt det jeg altså. Til dere som bruker BE-sminke. Hvordan har dere på pudder foundation?
Scheherazade Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Med pudderkosten til BE. Masserer inn i huden med sirkelbevegelser. Den trenger ikke være flytende, det er det som er så spesielt med mineralfoundation, det er en foundation, men likevel i pudderform. Vanskelig å forklare, men det BLIR ikke som pudder selv om det er i pudderform. Hmmm, tror egentlig ikke man skjønner før man har prøvd!
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Foundationen skal ikke blandes med noe, nei. Jeg bruker også kosten fra BE. Det er en middels stor pudderkost. Påføres med sirkelbevegelser, og resultatet blir veldig bra syns jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Ta litt mineralpulver i lokket og gni det godt inn med børsten før du legger det på med sirkelbevegelser i ansiktet. Jeg er nyfrelst bruker
Gjest itla Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Cluet er vel at pulveret mer eller mindre "smelter" etter noen minutter på huden... Så det ser ikke ut som pudder på.
Shagya Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Resultatet blir veldig fint, men noe blankt av og til syns jeg. Er likevel strålende fornøyd. Sirkelbevegelser er viktig, når du dypper kosten i pudderet, bank av det overflødige før du masserer pudderet inn i huden med sirkelbevegelser. Under øynene bruker jeg en mindre kost. Hvor får jeg tak i kosten til BE ? Er det noe spesielt ved den ?
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Hvor kan man kjøpe sånn kost, selger de det på H&M eller vita? Hva er BE kost, hva står BE for?
Miss Marple Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 BE= Bare Essensials. Kosten og foundationen selges i enkelte hudpleie salgoner, eller man kan bestille fra nett på blant annet; www.essentialdayspa.com.
Ibenholt Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2006 BE står for Bare Escentuals (samme som ID minerals..tror jeg?) Kostene fåes kjøpt på nett. Og i noen hudpleiesalonger i byene vil jeg tro
Ibenholt Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2006 Der ble jeg litt for sein, gitt
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #13 Skrevet 2. februar 2006 Jeg gikk til nettsiden, valgte bare eccentials, så brush, men det kom ikke opp noe sted jeg kunne se produkter eller bestille.? Kun tlf og e-mail og adresse..
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #14 Skrevet 2. februar 2006 Først: Foundation "Swirl" : Bank i krukken forsiktig i hånden, slik at mineralene legger seg i bunnen, og fjern lokket. Løft den hvite beskyttelsestapen slik at 2-3 hull synes, eller lag noen små hull i den. Hell en liten mengde av mineraler i lokket. Bruk i.d. applikasjonskost, og "swirl", dvs. gni kosten i mineralene med sirkelbevegelser, først med den ene siden av kosten, deretter med den andre. Dette gjør du til alle mineralene er absorbert av kosten. "Tap" - dvs. bank kosten i kanten på lokket, slik at overflødige mineraler ristes av. Det skal ikke ligge synlige mineraler utenpå kosten. "Buff"- dvs. påfør mineralene på huden med lette sirkelbevegelser. Begynn med en sirkel rundt ansiktets kontur. Jobb deretter fra sirkelen og innover mot nesen. "Buff" til du er fornøyd med resultatet. Urenheter, mørke ringer under øynene eller lignende, dekkes ved å benytte en mindre kost til å "buffe" konsentrert på området (bruk gjerne en lysere nyanse foundation). Har du synlige porer eller fione linjer, gå over disse til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå