Gå til innhold

Folk blir uhøflige og sure på finn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sette alltid prisen i nedre halvdel av ca snittpris for tilsvarende vare på Finn. Da blir jeg fort kvitt det JEG ønsker å bli kvitt, og jeg får fornøyde kjøpere..

å ikke sette pris er jo bare tull!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 11.49):

Den «50% av nypris»-regelen er bare tull. Dette er bare noen som sier det fordi de forsøker å tvinge folk til å selge ting billig. 

Du går inn på prisjakt og ser hva varen selges for nå. Også slår du av pris basert på hvor gammel den er, om du har kvittering og bruks standen. Det må være verdt det for kjøper å kjøpe brukt istedet for ny. Så hvis du har kjøpt en tv til 12 000kr og den ser helt ny ut og du har brukt den i 1år og har kvittering, så kunne du lett solgt den for 8 000kr foreks. Det er jo verdt det for mange. Har du hatt den i 5år derimot, så må du mye mer ned i pris. 

Anonymkode: d8213...230

Da kjøper jeg heller på salg på Elkjøp 😂 kjøper aldri noe brukt som er priset mer enn 50%.

Anonymkode: ac9fc...32b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 10.25):

Når jeg legger ut ting jeg skal selge på finn, men ikke setter en fast pris, og folk spør hvor mye jeg skal ha, så blir de sure om jeg sier prisen og svarer ikke mer. Eller om jeg sier at de kan komme med forslag selv, så svarer de ikke da heller. Hva er vitsen med at de spør i utgangspunktet da?

Anonymkode: 0a929...f67

Hvorfor setter du ikke en pris?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 11.49):

Den «50% av nypris»-regelen er bare tull. Dette er bare noen som sier det fordi de forsøker å tvinge folk til å selge ting billig. 

Du går inn på prisjakt og ser hva varen selges for nå. Også slår du av pris basert på hvor gammel den er, om du har kvittering og bruks standen. Det må være verdt det for kjøper å kjøpe brukt istedet for ny. Så hvis du har kjøpt en tv til 12 000kr og den ser helt ny ut og du har brukt den i 1år og har kvittering, så kunne du lett solgt den for 8 000kr foreks. Det er jo verdt det for mange. Har du hatt den i 5år derimot, så må du mye mer ned i pris. 

Anonymkode: d8213...230

Nei en en tv som kostet 12000 for 1 år siden er ikke verdt 8000 brukt i dag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guccitove skrev (2 timer siden):

Nei en en tv som kostet 12000 for 1 år siden er ikke verdt 8000 brukt i dag. 

Du om det. Får se hvor mye du er verdt om et år.

Anonymkode: 531e9...8f4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du om det. Får se hvor mye du er verdt om et år.

Anonymkode: 531e9...8f4

Hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 10.33):

Ts her: Grunnen til at jeg ønsker at noen skal komme med bud for eks er jo fordi de synes prisen jeg setter er for mye. Da vil jeg gjerne vite hva de mener er fair pris.

Anonymkode: 0a929...f67

Skriv at de skal komme med bud, da. Jeg hadde heller ikke fortsatt samtalen om du ba om en pris jeg synes var for høy. Det er jo du som er sur, ikke kundene. 

Anonymkode: b6d67...795

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...