AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Ref 5 kjærlighetsspråk så er jeg klar over at folk er forskjellige, men alle har vel et behov for nærhet, hudkontakt og sex? I et etablert ekteskap, hva vil dere si er normalt ish når det kommer til det å ta på hverandre. Se hverandre og vise passion/lidenskap og hvor ofte ca har man sex ekteskap som har vart 10-15 år? Er det feks normalt å ikke ta på sine partner i det hele tatt. Ikke gi eller vise kjærlighet gjennom å ta på, se på, være nær. Eller å ikke noen gang ta initiativet til sex? Eller er det slik at om man opplever det slik så er det tegn på at kjærligheten er over, eller at det er noe galt fra den andres side? Anonymkode: b962a...ef4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Jeg har behov for hudkontakt nesten hver dag. Da mener jeg en klem, stryk over ryggen, sitte i armkroken, holde i hånda. Mannen min har nok mer behov for det enn meg, han er veldig kosete, så jeg får dekket mitt behov av at han klemmer og koser på meg flere ganger om dagen. Sex har jeg behov for kanskje en eller to ganger i mnd. Mannen har behov oftere, han ville nok helst hatt sex ca tre ganger i uka. Jeg prøver å møte hans behov så godt jeg klarer, så det blir sex kanskje en gang i uka. Så jeg tar aldri initiativ til sex, for jeg kjenner aldri på spontan lyst siden det alltid er kort tid (i mine øyne) siden sist vi hadde sex. K45, vært sammen i 18 år. Anonymkode: 597a4...6ea
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Min kone er en person som ikke liker fysisk kontakt, for henne er det naturlig å ikke ta på meg, klemme eller å ha sex, mens jeg er mer fysisk, glad i klemmer og berøring. Vi respekterer hverandres forskjeller og prøver å forstå hverandre. Det er ikke helt problemfritt alltid. Vi hadde mye sex og berøring de første årene, og mindre etterhvert, men nå er det fem år siden vi hadde sex sist. Andre par har sikkert sex hver dag, alle par er forskjellige. Anonymkode: 58d49...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå