Gå til innhold

Love is blind - sesong 5

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bloggleseren skrev (22 timer siden):

Binget de fire første i går kveld. Kjempespennende sesong!

Jeg også! Her ligger det an til MYE drama!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i går! Tror kanskje vi så 3 episoder. Lover bra! 

Synes Johnie valgte feil da, når hun valgte bort han som jeg ikke husker navnet på. Tror de kunne blitt bra sammen. Men ser ikke for meg at hun vil klaffe med han andre. Pluss at jeg tror han velger hun morsomme over hun seriøse, så da ender hun med å bli dumpa uansett. Gjetter jeg. 

Endret av Pølsevann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (2 timer siden):

Begynte i går! Tror kanskje vi så 3 episoder. Lover bra! 

Synes Johnie valgte feil da, når hun valgte bort han som jeg ikke husker navnet på. Tror de kunne blitt bra sammen. Men ser ikke for meg at hun vil klaffe med han andre. Pluss at jeg tror han velger hun morsomme over hun seriøse, så da ender hun med å bli dumpa uansett. Gjetter jeg. 

Bare å glede seg til å se episode 4 da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 26.9.2023 den 10.09):

Bare å glede seg til å se episode 4 da!

Så den i går! Blir en spennende sesong! Synes det var synd Lydia ødela forholdet til Aaliyah og Urche. Jeg tror hun hadde kunnet akseptert det om ikke hun begynte å snakke om han på den måten hun gjorde. Det virket ikke som hun var over han i det hele tatt. 

Johnie tok et dumt valg når hun valgte bort Chris, og jeg skjønner at han følte seg som reserveløsning. 

men det ser jo ut som begge de parene møtes igjen senere. 

tror ikke Izzy og dama kommer til å fungere. Ikke JP og dama heller. Damene virker mindre giret enn mennene. 

Blir spennende å se!! Gleder meg til fredag!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (3 timer siden):

Så den i går! Blir en spennende sesong! Synes det var synd Lydia ødela forholdet til Aaliyah og Urche.

Johnie tok et dumt valg når hun valgte bort Chris, og jeg skjønner at han følte seg som reserveløsning. 

tror ikke Izzy og dama kommer til å fungere. Ikke JP og dama heller. Damene virker mindre giret enn mennene. 

Jeg forstår veldig godt at Aaliyah dro. Men Urche burde ha tenkt på hvordan han reagerte ting de snakket om. 

Helt enig! Izzy tror jeg kommer til å angre på valget sitt. Syns synd på Chris. Han fortjente ikke å bli valgt som nr 2 av Johnie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER mister Izzy alle poegene sine. Snakk om å være ufyselig og frekk i samtalen med Johnie. Totalt meningsløst. Minner meg om en liten unge. Samme med Stacy, hun tror hun er bedre enn alle andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mean girl-vibber av Stacy 😵 

Tror også at et samliv med Lydia innebærer fryktelig mye drama…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma1984 skrev (11 timer siden):

Mean girl-vibber av Stacy 😵 

Tror også at et samliv med Lydia innebærer fryktelig mye drama…

Hadde tenkt å skrive det samme! Hun har hatt mean Girl vibber hele veien. Liker henne virkelig ikke. Hvorfor skal hun gjøre alt hun kan for å såre Johnie? Hun føler seg truet, så da må hun «drepe» konkurrenten. 

Bloggleseren skrev (1 time siden):

Ok, resten av castet er kanskje crap, men Milton... 💞

Milton og Chris er vel de eneste bra menneskene der inne tror jeg… men Milton fortjener en bedre dame enn Lydia 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Stacy og Izzy allerede nå krangler over at han ikke gjør nok for henne når hun kommer hjem fra jobb, typ lager mat, masserer føtter, rydder.. eller hva det nå var hun var så misfornøyd med, så ser jeg ikke hvordan de skal holde sammen. Han ser ikke ut til å gjøre noe riktig og hun henger seg opp i småting. 

Lydia er too much for Milton. Jeg forstår hun har mye følelser, og det er lov, men hun kan ikke unnskylde seg med at hun er "loud and passionate" hver gang hun eksploderer. Jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som roper og snakker i munnen på meg i hver diskusjon, og som ikke gidder å lytte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin skrev (2 timer siden):

Kjedelig med bare to par!!

Jepp! Håper vi får se mer av de det gikk skeis med. Reunion blir sikkert bra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en post på Facebook at det var 5 andre par som ble dannet. Men de ble ikke plukket ut til å være med videre. Rart de valgte å fokusere på to par som ikke ble par egentlig. Dårlig valg av Netflix. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (5 timer siden):

Jeg så en post på Facebook at det var 5 andre par som ble dannet. Men de ble ikke plukket ut til å være med videre. Rart de valgte å fokusere på to par som ikke ble par egentlig. Dårlig valg av Netflix. 

Jeg kom på da jeg leste innlegget ditt at det har blitt dannet flere par vi ikke har sett i andre sesonger også. Josh (som nå er sammen med Jackie) og ei dame var forlova i forrige sesong for eksempel, men vi hørte ikke noe om det før de nyeste reunion-episodene. Skal tro hva prosessen er der? De som ikke blir med til Mexico og videre i programmet, møtes de og veksler nummer bare? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lite drama og action i den sesongen her! Snork!

Overraskende at Lydia og Milton fortsatt holder sammen, og i det hele tatt ble gift, spør du meg. Og selv om Uche oppførte seg rart og desperat, så tror jeg det ligger noe i det han har sagt om Lydia. Hun må da ha meldt seg på med viten om at Uche var der??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...