Gå til innhold

Skal orgasme være så intenst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever orgasmer som er så ekstremt intense, alt svartner og skjelver veldig Dette har begynt nå, var ikke sånn tidligere

Er det normalt?

G 18

Anonymkode: 64a17...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt, men vil tro at det er stor variasjon mellom hvor sterke orgasmer den enkelte har.

Blir du kvalm og uvel etterpå? Blir du lightheaded? 

Anonymkode: 3a1d5...4da

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva som er normalt, men vil tro at det er stor variasjon mellom hvor sterke orgasmer den enkelte har.

Blir du kvalm og uvel etterpå? Blir du lightheaded? 

Anonymkode: 3a1d5...4da

Ikke kvalm, men er så intenst at jeg blir satt helt ut, sånn helt flashout. Blir kanskje lightheaded

Skrevet

Jo jeg hadde også slike orgasmer i din alder.. jeg skulle legge "det" på magen.. men den ble så kraftig, at det gikk 3-4 ladninger rett i sengavelen med et klask før trykket begynte å avta. Woow tenkte jeg.. er det sånn det er å være mann?

Jo jeg kjente meg mandig og ble stolt av meg selv.. Og det har du også god grunn til TS.. Aldri slutt å ronke😉

Skrevet
Bamseklemmer skrev (56 minutter siden):

Jo jeg hadde også slike orgasmer i din alder.. jeg skulle legge "det" på magen.. men den ble så kraftig, at det gikk 3-4 ladninger rett i sengavelen med et klask før trykket begynte å avta. Woow tenkte jeg.. er det sånn det er å være mann?

Jo jeg kjente meg mandig og ble stolt av meg selv.. Og det har du også god grunn til TS.. Aldri slutt å ronke😉

Hørtes ut til at du fikk superorgasme. Jeg får det like intenst hver gang. Spruten står i sengegavelen hver gang det går for meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg opplever orgasmer som er så ekstremt intense, alt svartner og skjelver veldig Dette har begynt nå, var ikke sånn tidligere

Er det normalt?

G 18

jeg har hat slike orgasmer når jeg var ung  men ikke ofte. men for meg var det de beste orgasmer

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det normalt?

G 18

Ville hørt med doktoren. 

Anonymkode: ef604...06d

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...