AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Dere med kronisk insomnia. Jobber dere? Hva jobber dere med og hvordan klarer dere å fungere? Jeg spør, fordi jeg har slitt med dette i litt over ett år, kjører på og tror alltid at ting vil bli bedre eller ordene seg, men det er veldig vanskelig, så vurderer å gi opp. Anonymkode: edb8f...a81
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Har insomnia og forsinket søvnfase-syndrom. Jeg fungerer ikke. Må være veldig tilpasset ellers hadde jeg ikke klart å jobbe. Anonymkode: 1fb05...9d6
Serafin Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har insomnia og forsinket søvnfase-syndrom. Jeg fungerer ikke. Må være veldig tilpasset ellers hadde jeg ikke klart å jobbe. Anonymkode: 1fb05...9d6 Forsinket søvnfasesyndrom? Når er det du sovner inn du da?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Serafin skrev (6 minutter siden): Forsinket søvnfasesyndrom? Når er det du sovner inn du da? Kan være alt fra 4 til 8 om morgenen Anonymkode: 1fb05...9d6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 Hjelper det med kveldsjobb en periode kanskje, eller natt? Jeg husker jeg tenkte på at portør må være en fin jobb å ha. Gå, dytte, skravle, ta vare på bestefar og seksåringer, passe på at de er varme og trygge, slappe av på natt, jobbe skift. Kanskje det kunne vært noe? Anonymkode: 4d05e...32c
Serafin Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kan være alt fra 4 til 8 om morgenen Anonymkode: 1fb05...9d6 Samme her. Godt at jeg får jobbe som nattevakt på sykehjem da jeg kan gå hjem kl 07 og legge meg
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 Jeg sover ca tre timer hver natt, men reiser ikke på jobb før 9.30. Så de dagene jeg sovner igjen (er stort sett alltid våken mellom kl 3 og 6), så får jeg 1 t ekstra. Jeg jobber på en kantine, og vi er to, så selv om det er travelt om en av oss er borte/forsinket, så har vi løsninger. Men klarer ikke mer enn 4 t 3 dager i uka. De dagene jeg jobber bestiller jeg take away middag om ettermiddagen, og er sengeliggende til neste dag. Skal sies at jeg har flere andre tilstander og sykdommer, blant annet ME. Anonymkode: af5cd...8ad
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 Jobbet kun kvelder etterhvert. Men det var etter 30 år i jobb. Bruker medisiner flere ganger i uka. Anonymkode: 225b5...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå