Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut om mannen har laget en bruker på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at han har fått Mail hvor det står at noen hat matchet med han. 

Anonymkode: 586e8...6c3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han har fått en match, så har han en bruker.
Det er ikke gitt at det er en aktiv bruker, men bruker non the less.

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg får stadig mail fra "tinder" om at jeg har fått match. Jeg er ikke på tinder. Har ikke bruker. Det er bare spam. Så det kan være han har fått spammail. 

Men klart, kan være han har også. Sikreste måte er vel å sjekke mobilen han. Evt lage en falsk profil og se om du får opp hans profil. 

Anonymkode: 57fba...c9a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Men må jeg oppgi mitt tlf nr om jeg lager en falsk profil? 

Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men må jeg oppgi mitt tlf nr om jeg lager en falsk profil? 

Hi

Ja

Anonymkode: 94018...c09

Skrevet

Se på avsenderen av mailen. Er det en tulleadresse som: hotdate168@tinder58, eller er det en troverdig adresse som er avsender? Og så ville jeg spurt ham.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser at han har fått Mail hvor det står at noen hat matchet med han. 

Jeg får sånne mailer hver uke, og jeg har ikke tinder. Det er garantert spam.

Anonymkode: d0f35...5c5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er garantert spam. Jeg får slike flere ganger i uken, men fikk aldri reelle e-poster fra Tinder om match når jeg faktisk brukte. Så vidt jeg vet sender ikke Tinder mail om at man har en match.

Anonymkode: 7f26d...80b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får også slike mailer støtt og stadig. Ser helt ut som de kommer fra tinder, så de første gangene begynte jeg å lure på om jeg hadde glemt å slette brukeren jeg hadde på tinder for typ 10 år siden. Men det er bare spam.

Anonymkode: 253b7...89a

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor leser du mailen hans? Stakkars fyr.

Anonymkode: 619f5...ce3

• Liker 5
Skrevet

Kan være både spam og reelt. Jeg har Tinder og får i blant e-post om at jeg har fått match, selv om jeg ikke har vært innpå på en stund. Og vet om folk som får lignende e-poster fra falske adresser selv om de aldri har brukt Tinder. 

Anonymkode: 522ba...9e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor leser du mailen hans? Stakkars fyr.

Hvorfor er det stakkars? Så han kan fortsette å være utro?

Anonymkode: ebc9f...2b1

Skrevet

Stooooor sannsynlighet for spam. Jeg er på Tinder og har aldri fått en sånn epost.

Anonymkode: d595a...a44

• Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel overhodet ikke noe evidens her for at fyren er utro. Den eneste som begår tillitsbrudd her er TS. Og om han er utro så er det kanskje ikke så rart med en så kontrollerende dame. Sikkert mer som er galt med henne da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri hatt Tinder-profil, men får ofte mail om at jeg har fått en match. Like imponert hvert gang.

Anonymkode: e10e2...f20

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Folk som overvåker sin partner er uansett syke i hodet sitt. Om min partner hadde snoket i min mail,pc eller tlf uten at jeg hadde visst det så ville faktisk forholdet blitt avsluttet rimelig raskt. Selv om jeg ikke har noe å skjule og er ærlig, så ville jeg ansett partneren min for uærlighet. Så sjuk partner ville jeg nok ikke fortsatt et forhold med.

Anonymkode: 6f7f2...9da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De som får Tinder-spam, hvilken epostleverandør bruker dere? gmail, hotmail etc.

Anonymkode: e50ce...c78

Skrevet

Er han utro, gi han en grunn til å la være. Finnes tre løsninger her. Hva de er finner du ut.

.

Anonymkode: c0238...2ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 7.10):

Det er garantert spam. Jeg får slike flere ganger i uken, men fikk aldri reelle e-poster fra Tinder om match når jeg faktisk brukte. Så vidt jeg vet sender ikke Tinder mail om at man har en match.

Anonymkode: 7f26d...80b

Jo, det gjør de

Anonymkode: c192d...87f

Skrevet

Nå skal jeg bevege meg litt utenfor temaet her, en ting jeg stusser litt over er at i alle engelsktalende land kalles svindel for scam men i Norge er det veldig mange som skriver spam, spam er noe helt annet.  Spam er søppelpost i store menger som er uønsket, ofte stadig gjentagende reklame, den kan like gjerne komme fra Elkjøp, Maxbo, Bohus eller Europris, spam er altså ikke svindel, er det svindel så er det scam. :)

Anonymkode: e4738...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...