Gå til innhold

Sex med to damer-erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mange menn fantaserer om sex med to damer. Spørsmålet er bare om det er så kult irl. 

Jeg har ikke problemer med å finne en dame å sex med, men de fleste har vært mer interresert i å ha med en ekstra mann enn en ekstra dame.

Skulle gjerne vært leketøyet til to damer en kveld, hvor jeg med bind for øynene måtte tilfredstille begge. 

Realistisk å få til?

m51

Anonymkode: fae60...1b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umiddelbart vil jeg tro det er vanskelig å finne to som vil inn i den settinga der. Ja, du skriver at det er du som skal varte opp dem, men jeg får ikke matematikken til å gå helt opp. En person skal varte opp to andre? Burde det ikke være to som var fokusert på en?

Det vil i så fall kreve to kvinner som liker å være dominante og du skal være det lille leketøyet. Jeg vil tro at det er liten sannsynlighet å finne to slike, som ikke allerede har en greie på gang. Og om du finner noe sånt, så er det ca en million millard andre menn som kunne tenke seg det samme. Det er vel omtrent favoritt-fantasien til menn, å ha sex med to kvinner.

Jeg ville med en gang tenkt at du skal serve to kvinner er et påskudd for å få de to til sengs. At det innerst inne handler mest om din fantasi, framfor deres. Det hadde stillt seg annerledes om du var i et forhold med en kvinne, som du så ville overraske med 'noe ekstra'.
Det har noe med vinklingen å ville noe godt for andre, framfor å trampe rett opp en halv-creepy utslitt porr-fantasi (med mening eller ikke).

Hadde jeg vært kvinne ville jeg i hvert fall tenkt slik, og så takket høflig men bestemt nei.

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke en vill person, har aldri hatt trekant.

Men tenker jo at merkeligste scenarioer har jo skjedd enn dette, kan jo ikke være umulig. 

Krysser fingrene for fantasien din

Anonymkode: 34150...eed

Skrevet

Om trekant med to damer skal fungere tror jeg nesten alle må være innstilt på å leke med hverandre. Personlig blir jeg litt stressa av det og foretrekker trekant med en ekstra mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...