AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Noen som har erfaringer? Er det forskjell og går det mye hardere under en analorgasme? Anonymkode: e8924...01c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Kvinner eller menn du sikter til? Ytterst få kvinner får orgasme ved analsex, altså nesten ingen. Jeg er ikke en av de, så det vet jeg ikke hvordan føles ut. Mannen sier at orgasme ved stimuli av prostata er mye sterkere, varer lengre og åpner for flere orgasmer. Anonymkode: 355fb...5a4 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen som har erfaringer? Er det forskjell og går det mye hardere under en analorgasme? Anonymkode: e8924...01c Menn har g-punkt i anus (prostata -den de får kreft i) Kvinner har g-punkt i skjeden. Anonymkode: 6e5a3...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner eller menn du sikter til? Ytterst få kvinner får orgasme ved analsex, altså nesten ingen. Jeg er ikke en av de, så det vet jeg ikke hvordan føles ut. Mannen sier at orgasme ved stimuli av prostata er mye sterkere, varer lengre og åpner for flere orgasmer. Anonymkode: 355fb...5a4 Det er for menn jeg tenker ts Anonymkode: e8924...01c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 Jeg kan ikke få orgasme av anal stimuli alene, men ved samtidig anal stimulering får jeg helt sinsyke orgasmer. Det er faktisk så heftige at det liksom ikke er vi kan gjøre hver gang. Anonymkode: 7a1f7...582
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg kan ikke få orgasme av anal stimuli alene, men ved samtidig anal stimulering får jeg helt sinsyke orgasmer. Det er faktisk så heftige at det liksom ikke er vi kan gjøre hver gang. Anonymkode: 7a1f7...582 Kult. Mener du ved samtidig stimulering av kjønnet? Ser du skriver analstimuli alene og deretter samtidig med analstimuli. Er du gutt eller jente? Anonymkode: e8924...01c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kult. Mener du ved samtidig stimulering av kjønnet? Ser du skriver analstimuli alene og deretter samtidig med analstimuli. Er du gutt eller jente? Anonymkode: e8924...01c Er mann og ja, mente samtidig penetrering bak og stimulering av penis. Runka og rævpult om du vil 😅 Anonymkode: 7a1f7...582
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er mann og ja, mente samtidig penetrering bak og stimulering av penis. Runka og rævpult om du vil 😅 Anonymkode: 7a1f7...582 Det høres sykt deilig ut, virker som du får ekstrem nytelse under en sånn orgasme😅Har du guttekjæreste? Anonymkode: e8924...01c
Jdz Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres sykt deilig ut, virker som du får ekstrem nytelse under en sånn orgasme😅Har du guttekjæreste? Anonymkode: e8924...01c Nei, bare ei veldig kul kone og gjensidig fokus på hverandres nytelse 😅 Har en liten fantasi om å ha sex med en mann, selv om jeg anser meg som 91% hetero, men det har foreløpig blitt med fantasien…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #10 Skrevet 23. september 2023 Jdz skrev (3 minutter siden): Nei, bare ei veldig kul kone og gjensidig fokus på hverandres nytelse 😅 Har en liten fantasi om å ha sex med en mann, selv om jeg anser meg som 91% hetero, men det har foreløpig blitt med fantasien… Kanskje det vil gi deg de villeste orgasmer Anonymkode: e8924...01c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #11 Skrevet 23. september 2023 Jeg får kraftigere orgasme når vi har analsex og ved analsex så klarer jeg å få orgasmen uten å måtte stimulere klitoris ved hjelp av hånda eller vibrator som jeg er nødt til ved vaginal sex. Vi har analsex oftere enn vaginal sex. Orgasmen jeg får ved analsex føles kraftigere, det er litt vondt å beskrive men den føles "dypere". Den starter ganske likt men går over i en dypere orgasme som jeg kjenner også i hoftene og litt i lårene på en måte, det er litt vondt å forklare 😄 Analsex er da absolutt ikke ikke tabu hos oss og vi kan ha sex i nøyaktig de samme stillingene som ved vaginal sex, mykt som hardt. Analsex er ikke for oss som mange har feil inntrykk av kun et spennende tabu, vi elsker sammen analt og absolutt gjerne i misjonæren, da litt ved hjelp av en pute under rumpa mi slik at jeg kan komme litt opp, men vi har i de tilfeller gjerne sakte og myk analsex hvor vi holder rundt hverandre og koser, kliner og rett og slett elsker sammen. Jeg får iallefall bedre orgasme analt og den er kraftigere, men godt mulig at andre kan oppleve det anderledes. Anonymkode: 03288...e2e 1
Coachshinny Skrevet 23. september 2023 #12 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får kraftigere orgasme når vi har analsex og ved analsex så klarer jeg å få orgasmen uten å måtte stimulere klitoris ved hjelp av hånda eller vibrator som jeg er nødt til ved vaginal sex. Vi har analsex oftere enn vaginal sex. Orgasmen jeg får ved analsex føles kraftigere, det er litt vondt å beskrive men den føles "dypere". Den starter ganske likt men går over i en dypere orgasme som jeg kjenner også i hoftene og litt i lårene på en måte, det er litt vondt å forklare 😄 Analsex er da absolutt ikke ikke tabu hos oss og vi kan ha sex i nøyaktig de samme stillingene som ved vaginal sex, mykt som hardt. Analsex er ikke for oss som mange har feil inntrykk av kun et spennende tabu, vi elsker sammen analt og absolutt gjerne i misjonæren, da litt ved hjelp av en pute under rumpa mi slik at jeg kan komme litt opp, men vi har i de tilfeller gjerne sakte og myk analsex hvor vi holder rundt hverandre og koser, kliner og rett og slett elsker sammen. Jeg får iallefall bedre orgasme analt og den er kraftigere, men godt mulig at andre kan oppleve det anderledes. Anonymkode: 03288...e2e Oi, det høres ut som dere har løst koden🩷 Send gjerne pm hvis du vil forklare mer
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #13 Skrevet 23. september 2023 Har et par kvinnelige exer som også har hatt kraftigere orgasme i toern. Anonymkode: a47ce...d6b
Tennplugg Skrevet 23. september 2023 #14 Skrevet 23. september 2023 For min del er anal orgasme kraftigere og sterkere, tror det handler mye om at det er ekstremt følsomt "der bak", han må liksom forbi to "hindre" på vei inn (det er vel lukkemuskel 1 og 2?) og hele passasjen er så sensitiv, I motsetning til foran, der er det jo klitoris og selve skjedeåpningen som gir glede og nytelse. Gubben hevder han merker stor forskjell, vaginalt er det stønn og utbrudd, analt er det uling og "gauling" 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #15 Skrevet 23. september 2023 Coachshinny skrev (3 timer siden): Oi, det høres ut som dere har løst koden🩷 Send gjerne pm hvis du vil forklare mer Ja, vi har jo forsåvidt løst koden. Analsex var for noen år siden noe vi gjorde iblant, kanskje en gang i uken max. Nå har vi analsex oftere enn vaginalt, så 2-5 ganger i uken alt etter hvor mye overskudd vi har 😄 men som oftest så pleier vi å ha vaginal sex iallefall en gang i uken, men da er det noen ganger opp med analt på slutten 😅 Alt i alt så handler det om for min del om å slappe av, noe som blir naturlig når vi har såpass mye analsex som vi har. Tidligere når vi hadde mer sporadisk analsex så kunne jeg bli sår, men jeg slappet ikke like mye av i starten og jeg tror det ligger i det. Nå blir jeg aldri sår, det bare fungerer alltid og vi nyter det. For at analsex skal være deilig så forutsetter det at begge vil, ikke at det er en "bonus" som mannen skal få iblant for å slutte å mase liksom 😄 Somsagt så er analsex for oss helt vanlig, bedre enn vaginal sex og vi nyter det. Jeg har forståelse for at det ikke er likt for alle, noen liker det og andre hater det og det er helt greit ❤️ det er ingenting galt i det å aldri ha analsex, men det er heller ikke noe galt i å like det bedre og ha det ofte slik vi gjør. Det dukker ofte opp analsex tråder her inne og jeg pleier å svare på mange av dem da jeg har inntrykk av at det er noen som har kraftige motsetninger til analsex, noe som ikke plager meg, men greit å få litt variasjon i svarene slik at det kan komme frem at faktisk det er mulig å nyte det også 😄 Anonymkode: 03288...e2e 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #16 Skrevet 23. september 2023 Jeg bruker inn i mellom en butplug som vibrerer samtidig som mannen tar meg bakfra i vagina. Men han legger litt trykk på rumpa slik butplugen også går inn og ut (bare litt). Da får jeg veldig intense orgasmer. Anonymkode: 2db76...040 3
Hunmedham Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Kombinasjonen av annen stimuli er jo nødvendig. Inne i passasjen er det ingen nerver eller nerveender, derfor kan selve den dype penetrasjonen ikke fremme orgasme i seg selv. Nerveendene er rundt anus, altså i selve åpningen. Dessuten er klitoris egentlig enslags innvendig penis, altså et organ der mesteparten er usynlig. Det er ikke utenkelig at deler av den anale penetrasjonen påvirker her, slik at orgasme blir resultatet. Særlig dersom inntrengningene stadig stimulerer nerveendene i åpningen. Men innvendig er det ikke noe som kan gi seksuell stimuli, selv om følelsen av å være fylt eller tanken på at "nå knulles jeg analt" er tennende på en orgasmeutløsende måte.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 Jeg får ikke orgasme av å stimulere prostata alene, men det kan forsterke opplevelsen litt. Andre ganger, hvis jeg sliter med å komme i det hele tatt, så kan anal stimuli vippe meg over kanten. Hun blir veldig opphisset av å fingre meg i rumpa, så det kan like gjerne være hennes reaksjoner som gjør det bra for meg. Anonymkode: e9f9f...d0d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 14.39): Jeg bruker inn i mellom en butplug som vibrerer samtidig som mannen tar meg bakfra i vagina. Men han legger litt trykk på rumpa slik butplugen også går inn og ut (bare litt). Da får jeg veldig intense orgasmer. Anonymkode: 2db76...040 DETTE! Vi gjør det samme. Halleluja!!!!! Anonymkode: 86b1c...77d 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Skrevet 25. september 2023 Hunmedham skrev (5 timer siden): Kombinasjonen av annen stimuli er jo nødvendig. Inne i passasjen er det ingen nerver eller nerveender, derfor kan selve den dype penetrasjonen ikke fremme orgasme i seg selv. Nerveendene er rundt anus, altså i selve åpningen. Dessuten er klitoris egentlig enslags innvendig penis, altså et organ der mesteparten er usynlig. Det er ikke utenkelig at deler av den anale penetrasjonen påvirker her, slik at orgasme blir resultatet. Særlig dersom inntrengningene stadig stimulerer nerveendene i åpningen. Men innvendig er det ikke noe som kan gi seksuell stimuli, selv om følelsen av å være fylt eller tanken på at "nå knulles jeg analt" er tennende på en orgasmeutløsende måte. Tydeligvis ikke for alle. Jeg klarer ikke å få orgasme ved vaginal sex uten å hjelpe til med vibrator eller hånda, men når jeg blir tatt analt så klarer jeg å få orgasme uten å røre noe som helst. Orgasmen jeg får ved analsex er også sterkere enn vaginalt. Godt mulig at det kan være en indirekte stimuli av klitorisen på en eller annen måte, men da burde jeg vel også klare å få orgasmen ved vaginal sex også uten å bruke hjelpemidler? Anonymkode: 03288...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå