Gå til innhold

Hvordan tilbringer du dagen hvis du har en sen flight hjem fra syden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drar du på stranda / legger deg ved bassenget? Slapper av i sola? Drar på sightseeing?

Jeg syns det er litt vanskelig å planlegge siden jeg må sjekke ut av hotellet kl 11 men check in på flyplassen åpner ikke før kl 19. Så blir noen timer å slå ihjel. Kunne tenkt meg en dusj men det virker litt vanskelig å få til. 

Anonymkode: 1321b...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakker alt tidlig på morgenen og sørger for å få maksimalt med solstråler før avreise.

Anonymkode: 15f57...2d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pakker alt tidlig på morgenen og sørger for å få maksimalt med solstråler før avreise.

Anonymkode: 15f57...2d0

Tar du en dusj før du drar, eller er ikke det så farlig? Jeg liker også å kose meg i sola. Men er redd for å stinke på vei hjem, er tross alt en ti timers flight 😮 

Anonymkode: 1321b...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver alltid å få en sen flight hjem. Har det egentlig som en vanlig feriedag. Sjekker ut, setter bagasje i bagasjerommet og steller oss på toalettet til hotellet. Man stinker absolutt ikke etter en dag i sjøen eller ved bassenget, men håret er kanskje ikke så velstelt. Det gjør ingenting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader så mye som mulig, helst i sjøen! Saltvann i håret på vei hjem er ikke så farlig. Ofte finner man en dusj også, om ikke annet så på stranda. 

Anonymkode: 6cadd...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unngår faktisk den avgang, hatt det en gang, og klarer ikke føre annet enn å vente på å dra.

Men en dag i solen burde da ikke få noen til å stinke? Ta deodorant i veska eventuelt.

Anonymkode: 8fc3c...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...