AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jeg er ufør, så å jobbe mer kan jeg ikke. Jeg jobber det jeg kan med hensyn til både helsen og reglene til NAV. Blir glad i alle tips for å bedre scoren. Takk 🌺 Anonymkode: ddece...38d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Ikke ha: -Lån -Kredittkort -Betalingsanmerkninger Anonymkode: af19a...d47
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke ha: -Lån -Kredittkort -Betalingsanmerkninger Anonymkode: af19a...d47 Burde jeg slette kredittkort eller holder det å betale dem ned? Huslån klarer jeg ikke kvitte meg med på mange år. Anonymkode: ddece...38d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Hvorfor er kredittkort negativt, så lenge man rekker å betale ned på HELE summen før fristen går ut og rentene begynner å løpe? Anonymkode: ca92a...893 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er kredittkort negativt, så lenge man rekker å betale ned på HELE summen før fristen går ut og rentene begynner å løpe? Anonymkode: ca92a...893 Når man søker om lån, tar de med alle lån man har fra før når de beregner hvor mye man kan få i lån. Da gjelder kredittrammen som et lån i beregningen, selv om man ikke har brukt kortet. Anonymkode: af19a...d47 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Burde jeg slette kredittkort eller holder det å betale dem ned? Huslån klarer jeg ikke kvitte meg med på mange år. Anonymkode: ddece...38d Hvorfor trenger du høyere kredittscore? Anonymkode: 59dc8...db6 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 Få deg en godt betalt jobb. Anonymkode: 6946f...d6d
-jk- Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er kredittkort negativt, så lenge man rekker å betale ned på HELE summen før fristen går ut og rentene begynner å løpe? Anonymkode: ca92a...893 Ja, det kan du si. I USA er det helt omvendt, der er det vanskelig å få en god kredittrating om du ikke har kredittkort. For å få god rating der bør du ha og bruke kredittkort, samt betale kredittkortregningene innen fristen (behøver ikke å betale alt, bare å betjene det uten purringer). Bankene vil rett og slett se at du er kapabel til å betjene gjeld. Man kan godt ha høy kredittgrense, men bør over tid helst bruke under 30% av den. Gamle kort man har brukt og betjent jevnlig er et stort pluss, nye kort man har makset ut er et stort minus.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 Ikke handle over evne Betal alltid regningene dine før de går til inkasso Ta kontakt med de du evt skylder penger. Anonymkode: b3c17...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå