AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Ja,jeg vet det er tidlig... Men har begynt å tenke på julegaver. Har noen ungdommer i familien,og trenger virkelig tips om hva jeg kan kjøpe. Det er jenter mellom 13 og 15 år. Jeg aner ikke hva som er populært og hva som er barnslig eller helt ut.... Hva liker deres barn på samme alder? Tenker på spesielle merker på klær,sminke,kroppspleieprodukter eller lignende. Anonymkode: 8ea26...5cd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Min på fjorten ønsker seg hårprodukter fra Olaplex, parfyme fra Victoria's Secret og er veldig fornøyd med sminke fra Normal. Gavekort på Kicks eller Normal er bænkers. Anonymkode: 59fa4...54b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min på fjorten ønsker seg hårprodukter fra Olaplex, parfyme fra Victoria's Secret og er veldig fornøyd med sminke fra Normal. Gavekort på Kicks eller Normal er bænkers. Anonymkode: 59fa4...54b Takk for svar! Har tenkt på gavekort på Normal. Anonymkode: 8ea26...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Gavekort = man kan dra på shopping, uten å bruke egne penger. Beste gaven jeg kunne få av familiemedlemmer som tenåring. Var veldig kresen på hudpleieprodukter og sminke (fikk utrolig lett kviser), så likte mye bedre gavekort, sånn at jeg kunne bestemme selv. En av tantene mine pleide alltid å pakke inn sånne fuzzy-sokker, med gavekortet inni sokkene. Nå i midten av tjueårene får jeg fremdeles sokker, men sist jul var sokkene inni en salatbolle Anonymkode: abc4a...cb1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 Smykkeskap klær kosegebsere Anonymkode: 49fa7...018 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 Verktøysett med hammer, forskjellige skrutrekkere, meterstokk/målebånd, tang osv. Har gitt det til alle niesene mine da de var i den alderen, og de sier at det virkelig var en gave de fikk bruk for. Anonymkode: 7a422...44a 1 1
Iia Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 Hvis det er jenter og de liker sminke etc: Gå i en vita-butikk el l der det jobber unge jenter, spør dem hva som er mest populært. Hvis du skal ha noe rimeligere: velg heller Glitter og kjøp noe til hår eller et smykke Gavekort på HM Drikkeflasker eller boks som holder maten kald/varm fra Swell Tenåringsgutter syns jeg er kjempevanskelig å finne gavetips til
Iia Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 Kanskje gavekort til kino kan være noe, uavhengig av kjønn
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 Iia skrev (Akkurat nå): Kanskje gavekort til kino kan være noe, uavhengig av kjønn Bare sjekk at gavekortet faktisk kan brukes der de bor. Sjefen trodde h*n var lur og ga alle ansatte kinogavekort uten å tenke på at det ikke gjelder over alt (de ansatte bor spredt over hele Vestland fylke). Anonymkode: 7a422...44a 1
Makeupgeek Skrevet 27. september 2023 #10 Skrevet 27. september 2023 Happy flops, freeze dried candy (jeg kjøpte hos fast candy), puls motiverende vannflaske, sånne «Heatless Curling Set» som ligner på «Kitsch The Satin Heatless Curling Set», Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream eller Lush produkter fra snowfairy serien som kommer ut hver jul😊
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #11 Skrevet 27. september 2023 - RItuals - Blush, concealere og ulike skygger er populært (om de bruker å sminke seg.) Sky high osv er populært av mascara. - Hårstyling, alt fra krølltang/varmebørste, hårstrikk, varmebeskytter, hårruller (ja, utrolig nok det har kommet tilbake igjen og kjøpes på normal. Trender på tiktok.) -Denne fra Clas Ohlson: https://www.clasohlson.com/no/Roterende-sminkeoppbevaring-for-bokser,-flasker-og-sminkekoster/p/44-5209 - Neglelakker, gjerne GelIQ som er populært her nå. Er med sånn UV lampe og neglene blir kjempefine og holder lenge. https://lyko.com/no/depend/depend-gel-iq-gel-iq-start-kit-dk-no - Snail serum fra Cosrx https://www.coverbrands.no/advanced-snail-96-mucin-power-essence-100ml?gad=1&gclid=EAIaIQobChMIkfDmlezLgQMV716RBR0DSwzyEAQYAiABEgJilfD_BwE - Myke luer, votter, skjerf, oversized gensre i ull - Gavekort på restaurant/kino/billetter til arrangementer er også stas her Anonymkode: 452ac...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 Har en tenåringsgutt. Ville ha kjøpt f.eks. Gant t-skjorte, Calvin Klein boksere eller Rituals produkter(til menn). Om han gamer ville jeg ha kjøpt gavekort til X-box eller PlayStation, om han har det. Anonymkode: a0b9c...ece 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå