AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jeg kjenner nå spark helt nede i høyre side, er dette tegn på tverrleie? Hvordan har spark kjent ut for dere som hadde baby i tverrleie? Uke 31 Anonymkode: a1e26...57f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Jeg kjenner ikke spark, men hender, helt nederst til høyre (har jeg tenkt meg frem til, i det minste). Baby ligger med hodet ned og ryggen langst venstre side av magen min. Kjenner tidvis føttene i ribbeina på høyre side, noen ganger strekker hun mer på seg og sparker lengre ned. Anonymkode: 5df4e...e7c
Tanuki Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Jeg kjenner hodet ganske godt øverst på magen og kraftige spark nedover,er i uke 34 og på UL var det lett å se at det er tverrleie.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 Da min lå i tverrleie kjente jeg spark på en side av ribbeina og hodet stange på andre siden av magen i ribbeina. Magen så veldig rar ut. Var i uke 37 Anonymkode: f0b0e...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå